معاون عمرانی استاندار ایلام، گفت: لازم است که با نگاه ویژه شرکت ملی گاز ایران به مناطق محروم استان، روند و سرعت گازرسانی به مناطق دورافتاده و محروم استان بیش از گذشته شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 31 December 2016
 به گزارش تابناک ایلام؛  شاپور پولادی، معاون عمرانی استاندار ایلام، صبح امروز(11 دی) در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت گاز این استان، اظهار کرد: استان ایلام یکی از استان‌هایی است که خیلی دیرتر از سایر مناطق کشور و  در سال 86 از نعمت گازرسانی به نقاط شهری و روستایی برخوردار شد.

وی، بابیان اینکه با تلاش‌های دولت و شرکت ملی گاز ایران خوشبختانه روند گازرسانی به مناطق مختلف این استان از روند خوبی برخوردار است، ابراز کرد:  هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی استان با شرکت گاز  موجب شده که کار گازرسانی به مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم از سرعت خوبی برخوردار باشد.

معاون عمرانی استانداری ایلام، با اشاره به نیاز استان در راستای تقویت زیرساخت‌های زیربنایی، خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که در راستای ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی در استان و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب بتوان از منابع مالی شرکت ملی گاز ایران استفاده شود.

پولادی، در پایان خواستار توجه جدی شرکت ملی گاز ایران به مناطقی از استان ازجمله نقاطی از بخش چوار، منطقه بولی، نقاطی از شهرستان‌های دهلران و دره شهر و بخش هلیلان در راستای برخورداری از نعمت گاز و اتصال به شبکه گازرسانی شد.

  معاون عمرانی استانداری ایلام، در پایان بابیان اینکه ضریب نفوذ در نقاط شهری استان به 98 درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد که این میزان در مناطق شهری به  صد درصد رسیده و کار گازرسانی به مناطق روستایی استان نیز  هر چه سریع‌تر توسعه یابد./م
 
شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار