معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام، فرش استان ایلام را یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین فرش های تولیدی در کشور دانست و گفت: باید موانع فرا روی تولید کنندگان فرش برداشته شود تا آنان با اعتماد و علاقمندی بیشتر در تولید این محصول تلاش کنند.
کد خبر: ۳۵۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 31 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز شنبه در نشست بررسی صنعت فرش استان ایلام اظهار کرد: بافت و تولید فرش یکی از مزیت های نسبی استان است و با توجه به ارزش افزوده بالایی که دارد باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

ویرادامه داد: با شناسایی بافندگان واقعی و حمایت از آنها و خرید تضمینی محصولات تولیدی این بافندگان، می توان در راستای توسعه صنعت فرش استان گام برداشت.

وی تاکید کرد: صندوق کار آفرینی امید می تواند با تامین و پرداخت به موقع تسهیلات به بافندگان فرش و رکت های تعاونی تولیدی فرش بافی از آنها حمایت کند و گام اساسی در راستای تولید فرش استان بردارد.عسگری همچنین خواستار نظارت صندوق کار آفرینی امید بر دریافت کننده تسهیلات در زمینه تولید فرش شد و اضافه کرد: با حمایت از تولید کنندگان و بافندگان واقعی فرش و نظارت بر فعالیت آنها می توان به افزایش میزان تولید و موفقیت در این عرصه امیدوار بود.

معاون استاندار ایلام از صندوق کار آفرینی امید استان خواست تا با همفکری شرکت فرش به بافندگان مورد اعتماد تسهیلات پرداخت کند و شرکت فرش نیز اقدام به خرید تضمینی محصول بافندگان کند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار