الله‌کرم در مشهد:
رئیس شورای هماهنگی حزب الله ایران در مشهد با بیان اینکه دم کدخدا را دیدن یک فرهنگ از پایه غلط و اشتباه است خواستار بازگشت دولت اعتدال به الگوی مقاوت اسلامی امام خمینی(ره) شد.
کد خبر: ۳۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 15 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین لله کرم رئیس شورای هماهنگی حزب الله ایران شب گذشته در مسجد اسکندری مشهد با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم اظهار داشت : تمامی شهدایی که در راه حفظ اماکن مقدس شهید شده اند مطمئنا در مسیر تحلیل واقعی فدک جغرافیای اسلام خون خود را هدیه کرده اند .

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرن اخیر جهان اسلام تاکید کرد : باید بررسی کرد  دیدگاه تئوریک این شهیدان چه بوده است و چرا در راه شهادت قدم گذاشته اند ؟

الله کرم با بیان اینکه آیه 43 سوره بقره جواب سوالات ما را به خوبی می دهد تصریح کرد : با توجه به این آیه خداوند متعال می خواهد یک امت اسلامی تشکیل شود و همه مسلمانان در وسط این امت قرار بگیرند.

وی گفت : تاکید قرآن به امت اسلامی به جای ملت اسلامی است و این دقیقا همان جمله ایست که استعمارگران امروزه بدنبال وارانه نشان دادن آن هستند .

این فرمانده جنگ تحمیلی افزود : در زمان امام کاظم (ع) هارون الرشید برای پایان دادن به اعتراضات اهل بیت و بدست آوردن رضایت ایشان تصمیم گرفت فدک حضرت زهرا(س) را تحویل امام دهد . اما امام از قبول آن سرباز زدند و فرمودند : فدک امروز ما جغرافیای جهان اسلام است.

الله کرم در ادامه به تبین دلایل تشکیل رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت : یکی از اصلی ترین اهداف تشکیل این رژیم فاسد تبدیل امت اسلامی به ملتهای اسلامی در منطقه بوده است و در این مسیر کشورهایی همچون عربستان و مصر و ....فریب خورده اند .

رئیس شورای هماهنگی حزب الله ایران افزود: در سالهای اول انقلاب اسلامی و در طول جنگ تحمیلی امام خمینی (ره) به الگویی موفق از کشور داری و برخورد با حاکمان غاصب دنیا رسیدند و نام این الگو را الگوی موفق مقاومت نام نهادند.

الله کرم با بیان اینکه امروز همان الگوی موفق مقاوت از حزب ا.. لبنان تا انصارا... یمن ادامه دارد افزود : هدف امریکا و اسرائیل برهم زدن همین الگوی مقاومت از طریق جدا کردن امت مسلمان در منطقه بوده است.

این فرمانده جنگ تحمیلی تاکید کرد: تشکیل گروههای ترروریستی و افراطگرای اسلامی نیز یکی دیگر از راههای تجزیه جهان اسلام است که هشیاری امت اسلامی  توانسته است به پیشروری آنان پایان دهد.

مدل برخورد دولت اعتدال با استعمارگران جهان اشتباه است

حسین الله‌کرم با اشاره به مدل رفتاری دولت اعتدال با کشورهای استعمارگر دنیا گفت : دم کدخدا را دیدن یک فرهنگ از پایه غلط و اشتباه است.

الله کرم گفت :در فرهنگ کدخدا ما باید دست از حمایت کشورهای مظلوم جهان همچون فلسطین ، سوریه و یمن برداریم و به زیاده خواهی و زورگویی اسرایل در منطقه هم کاری نداشته باشیم در حالیکه الگوی مقاومت هیچگاه با این خواسته ها و زورگویی ها کنار نمی آید.

این فعال سیاسی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر قرارداشتن ایران در یک پیچ خطرناک تاریخی افزود : مدل دم کدخدا را دیدن جواب نمیدهد و دقیقا این همان اشتباه بزرگ در پیچ تاریخی حساس ما می تواند باشد که رهبری همیشه نگران آن بوده و نسبت به آن تذکر داده اند.

الله کرم در پایان ضمن انتقاد از ریل گذاری غلط دولت کنونی در مسیر تعامل با استعمارگران علی الخصوص قضیه هسته ای خواستار بازگشت دولت اعتدال به الگوی موفق مقاومت اسلامی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
milad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
Alii bood.
Khaat taabnak edame khoone shohaaadaast
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار