رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان گفت: مرکز دیدار با فرشتگان برای ملاقات کودکان طلاق با خانواده هایشان افتتاح شده است.
کد خبر: ۳۵۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 04 January 2017

به گزارش خبرگزاری برنا ،این مرکز اولین مرکز یا مکانی در سیستان و بلوچستان است که فرزندان طلاق با والدین خود ملاقات می کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این مرکز گفت ، اغلب دیدارهای فرزندان طلاق با والدینشان در محیط های اداری و انتظامی انجام می شود که افتتاح چنین مراکزی ، آنها را از محیط های پرتنش دور نگه می دارد.
حمیدیان افزود مرکز دیدار با فرشتگان با همکاری اداره آموزش و پرورش و نیروی انتظامی و با هدف کاهش ناهنجاریهای اجتماعی بین فرزندان طلاق راه اندازی شده است.
وی گفت وجود کارشناسان روانشناسی و مشاوره در این مرکز نیز می تواند کمکی برای رفع مشکلات خانوادگی فرزندان و والدین آنان باشد.
کیخا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم افسردگی ، خشم ، افت تحصیلی و عدم حس نوعدوستی و محبت در بین فرزندان را از پیامدهای طلاق بیان و تاکید کرد با ایجاد مراکز مددکاری و مشاوره ای خانوادگی می توان به رفع مشکلات ناشی از طلاق به خانواده ها کمک کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار