آخرین اخبار نقل و انتقالات در صبا
شنیده‌ها حاکی از این است، سهراب بختیاری زاده به قم می‌آید و سکان‌دار این کشتی به‌گل‌ نشسته می‌شود، اما این تنها در حد گمانه‌زنی است.
کد خبر: ۳۵۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، پس‌از آن که صمد مرفاوی از سمت خود در تیم  صبای قم کناره‌گیری کرد به نظر می‌رسید مدیران صبا این موضوع را پیش‌بینی کرده بودند زیرا بلافاصله سهراب بختیاری زاده را جایگزین وی کردند.

در زمانی که هنوز وضعیت کادر فنی صبا مشخص نیست این تیم با دو بازیکن دیگر به توافق نهایی رسیدند.

پس از جدایی حامد لک از صبا و رفتن وی به سایپا، مدیران این باشگاه وارد مذاکره با محسن فروزان شدند.

فروزان در نیم فصل نخست در خونه به خونه بابل حضور داشت، احتمال دارد به قم بیاید تا سنگربان صبایی‌ها در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم شود.

اما در ادامه این نقل و انتقالات تیم صبای قم با حنیف عمران مدافع سابق استقلال به توافق رسید.

عمران زاده نیز همچون فروزان در خونه به خونه بابل توپ می‌زد و حالا به صبا می‌آید تا شاید برخی از نقاط ضعف این تیم را پوشش دهد.

پیش‌ازاین نیز امید نظامی پور مدافع راست نماینده بابل راهی تیم فوتبال صبا شد.

بازار نقل و انتقالات فوتبال که این روزها به‌شدت داغ شده است، هر روزه شاهد یک اتفاق جدید در تیم‌ها هستیم، تا به امروز از تیم بحران‌زده صبا سه بازیکن جدا شدند، پس از حامد لک که به بهانه تیم لیگ یکی سوئد، با بخشیدن مطالباتش رضایت‌نامه خود را اخذ کرد، کریم اسلامی و وحید علی‌آبادی نیز از جمع صبایی‌ها جدا شدند.

وضعیت صبا هرروز بحرانی‌تر می‌شود، این تیم در حال حاضر وضعیت مشخصی در کادر فنی ندارد و معلوم نیست چه تصمیمی مسئولان استان برای آن گرفته‌اند.

برخی منابع از استعفا صمد مرفاوی می‌گویند، درصورتی‌که وی در گفت‌وگوهای خود با رسانه‌های مختلف این مسئله را رد می‌کند و تنها به وضعیت موجود ناراضی است.

شنیده‌ها حاکی از این است، سهراب بختیاری زاده به قم می‌آید و سکان‌دار این کشتی به‌گل‌نشسته می‌شود، اما این تنها در حد گمانه‌زنی است.

چراکه هنوز گزینه‌هایی همچون پرویز مظلومی، مجید صالح، مجتبی تقوی و هومن افاضلی بر روی میز و تحت بررسی است.

به هر ترتیب وضعیت این تیم هنوز مشخص نشده و هرروز جمعیت فوتبال قم نگران‌تر می‌شوند، به‌طوری‌که در هر جمع فوتبالی که وارد می‌شوید صحبت از صبای قم است.

شاید امسال سال آخر حضور صبا در لیگ برتر و یا قم باشد، باید هر چه زودتر به فکر تا حسرت روزهای ازدست‌رفته را نخورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار