برخورد پراید و پاترول در جاده مرند
مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از واژگونی یک دستگاه پراید که منجر به اعزام بالگرد اورژانس تبریز شد، خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 06 January 2017

به گزارش تابناک تبریز از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، وحید شادی‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 16 بعد از ظهر، امروز، با اعلام خبر واژگونی پراید به مرکز اورژانس هریس و صعب العبور بودن مسیر هماهنگی‌های لازم از طرف مرکز اورژانس تبریز ومدیریت بحران دانشگاه EOC بالگرد عازم محل حادثه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های خواجه و باسمنج نیز به صحنه اعزام شده بودند اما سه مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تیم تخصصی اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافت.

برخورد پراید و پاترول در جاده مرند خوی

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین از سانحه رانندگی در جاده مرند خوی خبر داد و گفت: در این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ساعت 15:45 عصر امروز رخ داد که  سریعا دو دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های کشک‌سرای وشهری مرندعازم محل شد.

شادی نیا خاطرنشان کرد: در این سانحه بعد از برخورد پاترول منحرف شده وبه دره سقوط کرده بود و دو مصدوم حادثه پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال بافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار