رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت که با برنامه ریزی دولت تدبیر و امید ، از ابتدای سال جاری تا پایان آذر 151 واحد صنعتی با سرمایه 2 هزار و 400 میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۵۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 08 January 2017
محمد محمدپورعمران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در نوشهر افزود: با آغاز به کار این واحدهای صنعتی ، برای یک هزار و 600 نفر شغل ایجاد شد.
وی با بیان اینکه تنها در آذر ماه امسال 22 واحد صنعتی گشایش یافت، گفت: این واحدها با سرمایه 389 میلیارد و 180 میلیون ریال و با اشتغالزایی 258 نفر بهره برداری شد.  
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران افزود : این 22 واحد در زمینه ساخت مواد پلاستیکی ، محصولات فلزی ساختمان و انواع پمپ و کمپرسور و تولیدات محصولات چوبی ، قند و شکر ، کاغذ و مقوا فعالیت می کنند.
 
محمدپورعمران همچنین با اشاره به صدور 43 مجوز تاسیس در آذر ماه امسال ، گفت: این تعداد مجوز با سرمایه 701 میلیارد و 410 میلیون ریال و برای اشتغالزایی 608 نفر صادر شد.
وی افزود : این مجوزها برای واحدهای تولیدی در زمینه های ساخت کاغذ، ساخت مبلمان ، صنایع بسته بندی ، بازیافت ضایعات و خرده های فلزی ، ساخت آهن و فولاد اساسی، تولید کالاهای نساجی تکمیل شده به استثنای پوشاک صادر شده است.
مازندران با دارا بودن بیش از 2 هزار واحد صنعتی فعال ، بیش از 60 هزار نفر شاغل دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار