کد خبر: ۳۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 17 May 2015
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس: سرهنگ "عبدالعلي روانبخش" در تشريح اين خبر گفت: هشت سال پيش، کارآگاهان محله پاسارگاد شيراز از قتل جواني باخبر شدند که در جريان نزاع و درگيري، با ضربه چاقو به قتل رسيده بود.

وي افزود: قاتل پس از ارتکاب اين جنايت از شيراز به بندرعباس متواري مي ‌شود و بعد از گذشت 2 سال به کرمان فرار مي‌کند و حدود 6 سال به عنوان کارگر ساختماني، در کرمان مشغول به کار و زندگي مي ‌شود.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان تصریح کرد: چندي پيش ماموران اطلاعات کلانتري 21 شهر کرمان به يک کارگر ساختماني مشکوک شدند و موضوع را به صورت نامحسوس در دستور کار خود قرار دادند؛ تلاش ماموران انتظامي براي پيدا کردن سرنخ ‌هايي از متهم آغاز شد و سرانجام آن ها توانستند به نتايج قابل توجهي دست يابند.

وي افزود: تيمي از ماموران کلانتري 21 براي دستگيري وي خود را به محل زندگي متهم رساندند ولي او قبل از حضور پليس بار ديگر از محل متواري شده بود.

سرهنگ روانبخش گفت: ماموران در ادامه بررسي‌ اين پرونده، موفق شدند سرنخ ‌ها و مدارک جديدي از محل زندگي متهم به دست آورند و در انتها متوجه شوند وي به يکي از روستا هاي شهر کرمان متواري شده است و زندگي مخفيانه‌ اي دارد.

وي با بيان اينکه متهم با تلاش ماموران در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد،گفت: متهمبراي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و روانه زندان کرمان شد تا براي ادامه تحقيقات به محل وقوع قتل منتقل شود.

لازم به ذكر است متهم در بازجويي ها به جرم خود اعتراف كرد و در تشريح چگونگي وقوع جرم، گفت: روز قبل از واقعه با مقتول که به همراه يکي از دوستانش بود درگير شدم و آنها مرا کتک زدند، من نيز فرداي آن روز با چاقويي که داشتم ضربه ‌‌اي به مقتول زدم و بعد از اينکه متوجه شدم فوت کرده، به بندرعباس فرار کردم و سپس به کرمان آمدم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار