وزیر نفت با صدور ۱۳ حکم، ابتدا اعضای جدید هیات مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و سپس اعضای کارگروهِ تشخیصِ عدمِ مغایرتِ مصوباتِ هیات مدیره شرکت نفت با مقررات وزارت نفت را منصوب کرد.
کد خبر: ۳۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 14 January 2017
به گزارش تابناک : به نقل شرکت ملی نفت ایران، بیژن زنگنه وزیر نفت با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را به عنوان رئیس هیأت مدیره و عضو اصلی و علی وکیلی را هم به عنوان نایب رئیس و عضو اصلی هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب کرد.

جلیل جعفری بنه خلخال، رضا شادرخ راد و سیدمصطفی لاجوردی نیز به عنوان دیگر اعضای اصلی هیأت مدیره شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب شدند.

همچنین مهدی احمدخان بیگی و داریوش رضایی هم از سوی وزیر نفت به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب شدند که در حکم آنها آمده است:

وزیر نفت همچنین با صدور احکامی جداگانه علی بنی حاتم، تقی ابراهیمی، حسن سلیمانی، سیدعلی ادیانی، ابراهیم اصغرزاده و سیدشریف حسینی را به عنوان اعضای کارگروهِ تشخیصِ عدمِ مغایرتِ مصوباتِ هیات مدیره شرکت ملی نفت با قوانین، مقررات و سیاست ها و راهبردهای وزارت نفت تعیین کرد.

این تصمیم در اجرای تبصره ٣ ماده ٤٠ قانون اساسنامه جدید شرکت ملی نفت ایران (مصوب ٢٣/١/١٣٩٥کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی)، اتخاذ شده که بر پایه آن، "وزیر نفت مکلف شده تا در صورتی که مصوبات هیئت مدیره این شرکت را خلاف قوانین و مقررات، سیاست‌ها و راهبردهای وزارت نفت تشخیص بدهد، در مدت ١٠ روز پس از دریافت مصوبه هیئت مدیره، مراتب را اعلام تا هیئت مدیره نسبت به اصلاح آن اقدام نماید. "

در احکام صادره آمده است که کارگروه باید مصوبات هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران (و نیز ٣ شرکت اصلی دیگر) را با دقت، مورد بررسی قرارداده و نظرات خود را در مهلت مقرر برای تصمیم گیری و اظهار نظر نهایی برای وزیر نفت ارسال نماید. دبیرخانه این کارگروه در اداره کل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت مستقر خواهد بود.



منبع : مهر
برچسب ها: تایناک ، استان ها ، نفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار