مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان از تسویه حساب با 85 طلبکار در یکسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 18 May 2015

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: 45 میلیارد ریال از بدهی های داخلی باشگاه پاس همدان طی یکسال اخیر تسویه شد.

به گزارش ایرنا؛ بهرام یدی اظهار کرد: تاکنون با 85 طلبکار با اعمال تخفیف و کسب رضایت آنها با پرداخت 12 میلیارد ریال تسویه کرده ایم و مابقی بدهی ها نیز با وجود ثبت تسویه مالی و تخفیف های انجام گرفته هنوز پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون با شماری از طلبکاران توافق نهایی داشته ایم اما هنوز مبلغی به آنها پرداخت نشده است و در تلاش برای تسویه کامل هستیم.

وی در خصوص بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی پاس گفت: بخش اعظمی از بدهی های مالی به خارجی ها پرداخت شده است و اکنون دو قسط از بدهی به بازیکن سابق و برزیلی پاس باقی مانده ضمن اینکه بگوویچ سرمربی سابق پاس هم از این تیم طلبکار است.

یدی ضمن ابراز رضایت از تیم پاس در فصل اخیر گفت: تیم ما به جز یکی دو مورد اتفاقاتی که روی داد در مجموع خوب عمل کرد و کارنامه تیم مورد رضایت مجموعه است.

وی در خصوص هزینه های فصل اخیر تیم پاس گفت: 32 میلیارد ریال برای یک فصل گذشته تیم پاس هزینه شد که البته از این رقم 11 میلیارد ریال بابت هتل، البسه، خرید بلیت هواپیما و تغذیه تیم پرداخت شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون عده ای بدون اطلاع دقیق از ریز هزینه مدعی هستند که 70 میلیارد ریال برای این تیم هزینه شده است در حالیکه این ادعا بی انصافی است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: خوشبختانه گزارش مالی باشگاه پاس با جمع بندی نماینده مالی هیات مدیره به صورت ماهیانه به تمامی اعضای هیات مدیره ارایه شده و شفاف سازی لازم صورت گرفته است.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه باید بومی ها در تیم تحت هدایت داوود مهابادی در پاس باشند گفت: سرمربی اختیار تام در انتخاب بازیکنان دارد و تحمیل کردن بازیکن به وی برخلاف رفتار حرفه ای در فوتبال است.

یدی اضافه کرد: مهابادی زمانی به همدان آمد که پاس در قعرجدول توانست در لیگ یک باقی بماند و الوند هم به لیگ دو سقوط کرده بود و با این شرایط چطور می تواند اعتماد برای انتخاب بازیکنان بومی داشته باشد.

وی بیان داشت: قطعا امسال هم هر مربی سکان هدایت تیم پاس را برعهده بگیرد هرگز نمی پذیرد بازیکنی به تیمش تحمیل شود چرا که در نهایت او پاسخگوی نتایج خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پاس در خصوص شرایط فصل جدید این تیم گفت: قرار است به زودی هیات مدیره نشستی را برگزار کند تا در خصوص شرایط فصل جدید و برنامه ریزی لازم تصمیم گیری شود.

وی افزود: نیاز اصلی تیم پاس درآمدزایی پایدار با اجرایی شدن طرح های اقتصادی است تا بتوان با پشتوانه مالی ثابت تیم را در مسیر موفقیت مدیریت و هدایت کرد.

وی با قدردانی از اعضای هیات مدیره به خصوص محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در حمایت همه جانبه از تیم پاس گفت: تیم پاس اگر بتواند زیر چتر حمایتی هیات مدیره و با اجرایی شدن طرح های اقتصادی پیشنهاد شده حرکت کند قطعا در آینده ای نزدیک می تواند در صف بهترین های فوتبال کشور قرار گیرد.

وی افزود: امروزه تیم هایی که بدون دغدغه مالی مدیریت می شوند به مراتب با برنامه ریزی بهتری می توانند در کسب موفقیت تلاش کنند.

تیم پاس در حال حاضر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار