رييس اداره ي فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد:
رييس اداره ي فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از فراهم آمدن امکان دریافت پیامک اطلاع رسانی برای رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 25 January 2017
به گزارش تابناک رضوی،  مصطفي ظريف تبريزيان افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای  برای دریافت پیامک اطلاع رسانی از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل و جاده اي بايستي كد مربوطه توسط متقاضي به اپراتور تلفن همراه ارسال گردد و در صورت عدم ثبت نام و بروز مشکلات ناشی از آن، مسئولیت بر عهده شخص متقاضی است.
وی ادامه داد: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای می توانند  با ارسال عدد 12 به پیش شماره 20141، از تغییرات کارت هوشمند خود شامل فعال یا غیرفعال شدن و نزدیک شدن به زمان اتمام اعتبار کارت آگاهی یابند.
رييس اداره ي فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همچنین می توانند برای آگاهی از اطلاعات بارنامه صادر شده برای راننده و ناوگان عدد 13، اطلاعات صورت وضعیت صادر شده برای راننده و ناوگان عدد 14، وضع کارت سلامت صادر شده برای راننده عدد15، وضع معاینه فنی صادر شده برای ناوگان عدد 16 و راهنامه صادرشده برای راننده و ناوگان عدد 17 را به پیش شماره 20141 ارسال کنند.
وی تاکید کرد: در صورتی که راننده به سرویس های متعدد نیاز داشته باشد، باید برای هر سرویس به صورت جداگانه ثبت نام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار