کد خبر: ۳۶۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 28 January 2017

به گزارش تابناک یزد،نخستین جلسه کمیته حمل و نقل ستاد سفر های نوروزی استان یزد به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در این اداره کل برگزار شد.
محمدرضا نقصان محمدی در این جلسه گفت: هر ساله کمیته ای با عنوان کمیته حمل و نقل ستاد سفرهای نوروزی زیر مجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تشکیل می شود که این کمیته وظیفه دارد در خصوص برنامه های اجرایی همه دستگاه های خدمات رسان و حمل و نقلی مرتبط به سفرهای نوروزی هماهنگی خوبی داشته باشد.
وی افزود: امسال با همکاری تمامی دستگاه های عضو این کمیته در خصوص ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان با تکمیل و نصب تابلو علائم ،خط کشی و نظارت در حریم راه ها و هماهنگی با پلیس راه برای نظارت محسوس و نامحسوس در تمامی محورهای ارتباطی ،اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دادیم.
رئیس شورای حمل و نقل استان تاکید کرد: با توجه به اهمیت مکان های ورودی که شامل ایستگاه های راه آهن، ترمینال فرودگاه و مسافربری مقرر شد به نحوه شایسته ای از مسافران نوروزی استقبال کرده و تمامی خدمات لازم به مسافران محترم فراهم شود.
نقصان محمدی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته دوربین های نظارتی و کنترل سرعت برون شهری و درون شهری از عملکرد خوبی برخوردار خواهند بود که مقرر شد در این خصوص به مسافران گرامی نیز اطلاع رسانی شود.
رئیس کمیته هماهنگی خدمات سفر استان افزود: با توجه به اعلام برنامه سازمان تاکسیرانی در تامین تاکسی مورد نیاز ایستگاه های راه آهن، فرودگاه و ترمینال مسافربری تدابیر لازم از سوی آن سازمان اندیشیده شده است.
وی اظهار امیدواری کرد تا با توجه به برنامه ریزی های لازم و هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی بتوانیم از مسافران نوروزی به خوبی استقبال کرده و شاهد هیچگونه حادثه جاده ای در محورهای استان نباشیم.
در این جلسه درباره موضوعات ایمن سازی راه ها و تاکید بر تکمیل و نصب تابلوها جاده ای، خط کشی های محورها و آمادگی پلیس راه برای نظارت بیشتر و همچنین آمادگی ایستگاه های راه آهن ترمینال های مسافری و فرودگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار