کد خبر: ۳۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 19 May 2015
مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز گفت: روابط عمومی به عنوان حلقه اتصال میان مردم و مسئولان و وظیفه سنگین و خطیری را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، قباد نعمتی بعد از ظهر امروز در جریان دیدار مدیران روابط عمومی ادارات استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: جمع حاضر که به نمایندگی از خانواده بزرگ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز در این نشست حضور یافته‌اند، فعالانی هستند که به عنوان حلقه اتصال میان مردم و مسئولان وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تحقق رسالت خطیر مدیران روابط عمومی و کارشناسان در بدنه دستگاه‌ها منوط به نگاه ویژه مدیران مجموعه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در سطح استان به عنوان پدر معنوی و حلقه وصل میان مقام معظم رهبری با دولت و ملت نقش بسیار موثری در ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان دارد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز یادآور شد: روابط عمومی خاستگاه همدلی و همزبانی است و در این بین رسانه‌ها و روابط عمومی ها به عنوان دو بال پرواز پروسه اطلاع‌رسانی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این نشست فتح بابی در راستای نزدیکی مقامات عالی استان به پیکره‌های اطلاع‌رسانی باشد تا بتوان در پرتو همدلی و همزبانی علاوه بر اطلاع‌رسانی صحیح از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد شکوفایی و توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم.

به گفته این مسئول بر این اساس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به مدت دو سال و با حضور هفت نفر از اعضای انتخابی و دو نفر از اعضای انتصابی تشکیل می‌شود.

وی در رابطه با برگزاری انتخابات دومین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز نیز افزود: این دوره از انتخابات روز 27 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و تشکیل هیئت اجرایی انتخابات برگزار شده و افراد منتخب انتخاب شدند.

فرید نجف‌نیا مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز نیز در این نشست به نمایندگی از اعضای هئیت رئیسه اولین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان از نماینده ولی فقیه در استان خواست در راستای حمایت از مدیران روابط عمومی در جلسات مهم استان تاکید لازم را به مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای توجه بیش از پیش به روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان داشته باشند تا خروجی اقدامات دستگاه‌های مختلف منتج به ایجاد امید و آرامش در جامعه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار