امير شاه آبادي در گفتگو با تابناک
فرماندار هرسين گفت: بمناسبت ايام الله دهه فجر76 طرح عمراني و خدماتي با اعتبار 170ميليارد ريال دردهه فجر امسال در شهرستان هرسين به بهره برداري مي رسد.
کد خبر: ۳۶۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 30 January 2017

امير شاه آبادي در گفتگو با تابناک افزود: درگراميداشت سي و هشتمين پيروزي انقلاب اسلامي 36 پروژه عمراني،40پروژه کوچک دهياري ها افتتاح و به بهره برداري مي رسد وبيش از 50 برنامه متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در شهرستان هرسين اجرا مي شود.
وي خاطر نشان کرد:گاز رسانی به 25 روستای بخش مرکزی ،9پروژه آبیاری تحت فشار در سطح بیش از 60هکتار ،بهره برداري از ساختمان اداره پست مرکزي هرسين، ساختمان آتش نشاني‏ و سالن ورزشي سقف بلند، افتتاح بلوک زايمان و بخش هاي بستري بيمارستان هرسين‏، هنرستان 10 کلاسه فردوسي،‏ اجراي عمليات بند گابيوني و احداث بند خشکه چين و واگذاري 156 واحد مسکوني طرح مسکن مهر شهيد بهشتي از مهمترین طرح ها معرفی نمود .
شاه آبادي تصریح کرد:دهه فجر متعلق به همه احاد و مردم  باید حضور پرشور و فعال در برگزاری جشنها داشته ودر این ایام که بهترین فرصت برای ارایه دستاوردها و فعالیتهای این نظام مقدس و دولت خدمتگزار تدبیر و امید میباشد این خدمات را در عرصه ظهور قرار دهیم.
گفتگو از :صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار