به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه تخصصی نقاشی وطراحی با همکاری جمعی از اساتید و هنرجویان این رشته درمجتمع فرهنگی وهنری ارشاذ این شهر گشایش یافت .
کد خبر: ۳۷۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 03 February 2017

تابتاک آذربایجان غربی - به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه تخصصی نقاشی وطراحی با همکاری جمعی از اساتید و هنرجویان این رشته درمجتمع فرهنگی وهنری ارشاد این شهر گشایش یافت .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار تایناک آذربایجان غربی گفت : در این نمایشگاه که از امروز برپا شد حدود 150 اثر با تکنیک های رنگ روغن ، سیاه قلم ، طراحی با مداد و آبرنگ به نمایش گذاشته شده است.

رامین پورعباس افزود : 3 تن از اساتید هنرمند و 4تن از هنرجویان به نام های شهرام جهانی ، علی باقرزاده ، علی اصغر مهدوی ، مریم عبداللهی، فاطمه حدیثی و مهری آقازاده آثارشان را در این نمایشگاه ارائه کردند .

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای ارائه آثار و نقد و بررسی آنها دانست و گفت : چنین تحولی در واقع زمینه ساز بالندگی ، پویایی و افزایش انگیزه هنرمندان در خلق آثار می شود.

به گفته  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه برای بازدید علاقه مندان در دو نوبت صبح و عصر دایر است. 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،شهرستان سلماس یکی ازشهرهای شمال آذربایجان غربی است که در دهه فجر سال جاری بیش از 150 نفر هنرمند در برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان فعالیت دارند.

خبرنگار: علیرضا شاکر
برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار