رئیس انجمن کوهنوردی کارگران خبر داد
امروز چرخه‌های صنعت ایران اسلامی به دست و با تلاش کارگران به چرخش درمی‌آید،‌ بنابراین باید بسترهای ارائه خدمات به این قشر را بیش از پیش فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 21 May 2015
اقبال افلاکی در مراسم صعود کارگران کشور به قله کهار جاده چالوس اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رفع دغدغه‌های کارگران انجام داد توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است.
وی ادامه داد: کارگران از مهمترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند که باید در مسیر توسعه خدمات‌رسانی بیشتر به آنها گام برداریم.
این مسئول تأکید کرد: چرخه‌های صنعت امروز کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید،‌ بنابراین باید بسترهای ارائه خدمات به این قشر را بیش از پیش فراهم کنیم.
افلاکی در ادامه سخنان خود به قله کهار در استان البرز اشاره کرد و افزود: برای صعود به این قله تاکنون 26 استان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و بر اساس پیش‌بینی‌ها در این صعود بیش از 150 کوهنورد زن و مرد شرکت می‌کنند.
وی یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در سال جاری برای کارگران را اولین صعود سراسری کارگران به قله دماوند اعلام کرد و بیان داشت: ارتقای روحیه کارگران می‌تواند در بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها بسیار تأثیرگذار باشد، بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش روحیه نشاط و شادابی قشر کارگران انجام شود.
افلاکی در خاتمه از دیگر برنامه‌های سال جاری را راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی کوهنوردی و سنگ‌نوردی در سیستم کارگری عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار