جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي خبر داد؛
تابناک مرکزی: دو فرد كلاهبردار كه با وعده تحويل مسكن و تهيه وام هاي كم بهره در حدود دو ميليارد ريال از تعدادي از شهروندان اراكي كلاهبرداري كرده بودند، در عمليات ماموران پليس امنيت استان شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۳۷۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 06 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" يوسف سپهوند" جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در دي ماه سال جاري، ماموران پليس امنيت عمومي استان در تحقيقاتي مطلع شدند كه فردي به صورت مشكوك با ادعاي تحويل مسكن و ارائه وام هاي كم بهره در شهر اراك فعاليت مي كند.

وي افزود: بلافاصله پرونده به پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان ارجاع شد و اكيپي از ماموران، تحقيقات لازم در راستاي واكاوي موضوع را آغاز كردند.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: با هماهنگي مرجع قضايي و در روند انجام تحقيقات، تعدادي از افرادي كه به اين شخص، وجوه نقدي را پرداخت كرده بودند شناسايي شدند و در بررسي اسناد و مداركي كه در دست داشتند، مشخص شد كه اين اسناد جعلي و فاقد اعتبار است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي تصريح كرد: با ادامه بررسي هاي ماموران پليس امنيت عمومي استان، مشخص شد كه متهم اصلي پرونده با همكاري فردي ديگر فرم هاي خام مربوط به يكي از اداره هاي دولتي را تهيه كرده و با جعل امضاء مسئولان آن اقدام به فريب تعداي از شهروندان نموده و با وعده واگذاري زمين، آپارتمان و وام هاي كم بهره از آنها مبالغي دريافت كرده است.

وي افزود: زماني كه متهم اصلي پرونده قصد ترك استان را داشت در يكي از محله هاي شهر اراك شناسايي و دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي دلالت شد.

سرهنگ سپهوند اظهار داشت: در روند بازجويي ها، متهم به جرم خود اعتراف كرد و اذعان داشت تاكنون در حدود دو ميليارد ريال از تعداد حدود 12 نفر از شهروندان به بهانه اعطاي وام كم بهره يا واگذاري زمين و منزل كلاهبرداري كرده است و فرم هاي خام را نيز با كمك همدست ديگرش تهيه مي كرده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: همدست ديگر اين فرد نيز شناسايي و به پليس امنيت عمومي استان احضار و به همراه متهم ديگر پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار