استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن سوم شعبان، روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 21 May 2015
به گزارش تابناک قم، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش، آمده است: مبارک باد سوم شعبان المعظم، خجسته زادروز پربرکت آموزگار حریت و آزادگی و حماسه آفرین واقعه جاودان عاشورا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار بر غیورمردان سپاه، پرورش یافتگان مکتب سرخ حسینی، سربازان راستین انقلاب، حافظان حریم عزت و شرافت و آزادگی و رهپویان طریق ولایت و رهبری، سروهای سرافراز وادی عشق و آیه های پرشکوه رزم و شهادت.
 
در این پیام اضافه شده است: سبز پوشان غیرتمند سپاه همیشه سرافراز که با اقتدا به اسوه و سرور شیدایان و آزادگان تاریخ حضرت سیدالشهدا(ع)، ردای پرافتخار پاسداری از اسلام و قرآن و صیانت از ارزش های عقیدتی و جغرافیایی کیان مقدس اسلامی را برتن کرده و در این راه با نثار خون پاک خویش، حماسه های بزرگی را آفریدند.
 
پیام ادامه یافته است: نهاد مقدس و جوشیده از متن اسلام و انقلاب سپاه پاسداران در همه عرصه های انقلاب اسلامی به ویژه در کارزار دفاع مقدس، جانانه و همچون دژی مستحکم و یکدل و همزبان و با سلاح ایمان و اعتقاد و معنویت، در برابر هر نوع تهدید دشمنان پلید و متجاوزان به حریم انقلاب و ولایت ایستادگی کرده و آوای اقتدار و سربلندی سروده است.
 
استاندار قم در این پیام تصریح کرده است: مبارک باد سالروز ولادت با سعادت علمدار نام آور حماسه کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز بر تمامی جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی این سروقامتان همیشه جاوید و استوار و سند عزت، افتخار و جاودانگی این ملت بزرگ و مظهر شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی که پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خویش بر فراز قلل مرتفع تاریخ به اهتزاز در آورده اند. 
 
صالحی منش در این پیام ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته، فرا رسیدن فرخنده روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی ارشد، فرماندهان و کلیه پرسنل فداکار سپاه علی بن ابیطالب(ع استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض کرده است.
 
وی در این پیام اضافه کرده است: توفیق همگی این عزیزان را در راه دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو انوار قدسی و تابناک بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسالت می کنم.
 
روز سوم و چهارم شعبان العمظم همزمان با سالروز میلاد امام حسین(رع) و حضرت ابوالفضل(ع) به ترتیب روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار