هشدار ستاد بحران استان ایلام؛
مدیر کل بحران استان ایلام گفت: با توجه به گزارش ها، اطلاعیه ها و اخطارهای سازمان هواشناسی و پیش بینی حجم بالای بارندگی ها تا پایان هفته در روزهای آینده امکان وقوع سیل وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 13 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "احمد کرمی"، مدیر کل بحران استان ایلام در نشست شورای مدیریت بحران اظهار کرد:بر این اساس نشست ستاد بحراناستان تشکیل شد و تمامی دستگاه های عضو ستاد از هم اکنون برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستند.


مدیرکل بحران استانداری با تاکید بر آمادگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان، خواستار استقرار اکیپ ها و تجهیزات امدادی در نقاط حادثه خیزو خطر افرین به منظور مقابله با حوادث احتمالی شد.


وی ابراز داشت: با توجه به بارش های اخیر و سیراب بودن زمین وقوع سیل با سرعت بیشتری همراه بوده که این مهم می طلبد تا دستگاههای ذیربط جهت مقابله با بحران احتمالی امادگی صددر صدی داشته باشند.


کرمی تصریح کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی استان ایلام باید هشدارها و اخطارهای داده شده از سوی هواشناسی و ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند تا در صورت بروز حادثه سیل، توان و امکان لازم برای مقابله وجود داشته باشد.


وی با بیان اینکه بی توجهی به این هشدارها ممکن است عواقب بدی داشته باشد و میزان تلفات و خسارت احتمالی را افزایش دهد، افزود: دستگاه ها باید برنامه کاری، عملیاتی و کشیک 24 ساعته داشته باشند و مرخصی و ماموریت نیروهای خود را به حداقل برسانند. /م

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار