معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت؛
پس از اجرای توافق نامه ایران با گروه ۵+۱، ۱۰۵ میلیون و ۳۱ هزار دلار سرمایه خارجی در این منطقه جذب شده است
کد خبر: ۳۸۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 27 February 2017
 محمدرضا معتمدی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها گفت: این سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت، احداث نیروگاه بادی، شیمیایی، بازرگانی، پلیمری، صنایع غذایی و تولید تراکتور بین شرکت هایی از آلمان، عراق، کویت، چین، انگلستان، اتریش، امارات متحده عربی، فرانسه هند، ترکیه و پاکستان در منطقه آزاد اروند جذب شده است.

وی اظهار داشت:برخی از شرکت های سرمایه گذار در منطقه آزاد اروند در حال تامین و اجرای زیرساخت های لازم برای تولید و برخی نیز در حال فعالیت و تولید هستند که برای تعداد قابل توجهی از جوانان بومی منطقه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت ها شغل ایجاد شده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان همچنین از جذب ۳۵ هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال سرمایه داخلی از فروردین ماه سال ۱۳۹۳ تا دیماه سال جاری در این منطقه خبر داد و گفت:این میزان سرمایه گذاری در بخش های صنایع شیمیایی، برق و الکترونیک، صنایع غذایی، بازرگانی، سلوزی و چوب، خدمات لجستیکی، خدماتی و مونتاژ آمبولانس محقق شده است.

معتمدی در پایان تصریح کرد: این شرکت ها در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر در حال فعالیت و تولید و برخی نیز در حال آماده کردن زیر ساخت ها هستند.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمدرضا معتمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار