رئیس هیئت فوتبال قم با بیان این که جایگاه فوتسال در مجامع انتخاباتی هیئت استان‌ها دیده نشده است گفت: اعضای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قم به طور قانونی انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۳۸۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 01 March 2017
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی در پاسخ به شبهات در مورد چینش اعضای مجمع هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: روال برگزاری و قوانین حاکم بر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان‌ها با سایر رشته‌ها تفاوت دارد زیرا این اساسنامه در مراجع بین المللی مصوب و ثبت می‌شود و به طور کلی با همه رشته‌ها تفاوت دارد و به همین دلیل است که نمی‌توان موضوع انتخابات هیئت هندبال را با فوتبال قابل مقایسه دانست.

وی افزود: تمامی اعضای مجمع انتخاباتی بر اساس قانون و اساسنامه و نص صریح آن مشخص شده‌اند. برای مثال وقتی از نماینده باشگاه‌ها صحبت می‌کنیم قانون صریحاً اعلام کرده که سه تیم اول لیگ برتر استانی و ما دقیقاً این موضوع را رعایت کرده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: به این که جای فوتسال در مجمع ما خالی است کاملاً اذعان داریم. متأسفانه جایگاه فوتسال در اساسنامه دیده نشده و ما این را به هیئت رئیسه پیشنهاد داده‌ایم و قرار است در مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شود و قوانین در آینده مورد بازنگری قرار گیرد. بنابر این اگر جای خالی فوتسال حس می‌شود به دلیل خلا قانونی اساسنامه است و ما در این زمینه اختیاری نداریم.

بهرامی با بیان اینکه شاید این شائبه پیش بیاید که نامزدهای مربیان، بازیکنان و داوران را باید کانون‌های استانی انتخاب کنند، گفت: اساسنامه در مورد کانون مربیان اعلام کرده که اگر ما در استان خود کانون مربیان، داوران و بازیکنان داشته باشیم و به ثبت رسمی رسیده باشند در آن زمان، مربی و بازیکن و داور را آن کانون‌ها انتخاب می‌کنند.

وی عنوان کرد: در صورتی که این کانون‌ها ثبت نشده باشند بر اساس رتبه آن‌ها و تأیید هیئت فوتبال انتخاب می‌شوند. برای مثال در مورد انتخاب رحیم حاجیلو به عنوان نماینده داوران، نامه آن از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال وجود دارد و ایشان مورد تأیید بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم برای تعیین رئیس جدید به مدت ۴ سال، به زودی با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و ۱۵ نفر دارای حق رأی در قم برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار