با حضور وزیر بهداشت؛
مرکز تحقیقات، آسیب های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در منطقه بانگنجاب نخستین طرحی بود که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۸۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 01 March 2017

به گزارش تایناک ایلام ؛ این مرکز با زیربنای یک هزار و 615 متر مربع و با بهره مندی از 6 هیات علمی در زمینه معضل های اجتماعی چون طلاق، خودکشی، اعتیاد، خشونت و ارائه راهکار برای این مشکل ها فعالیت می کند.
 
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیمارستان 374 تختخوابی و در دست ساخت ایلام نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ درمانی قرار گرفت.


کلنیک ویژه تخصصی و فپق تخصصی فجر انقلاب ایلام دیگر طرح درمانی و بهداشتی این شهر بود که عصر چهارشنبه توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلنیک ویژه تخصصی فجر انقلاب شهر ایلام در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۵۳ متر مربع دارای ۲۳ مطب اختصاصی ویژه پزشکان متخصص است و برای ساخت آن ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

قاضی زاده هاشمی در حاشیه افتتاح این مرکز تلاش برای پرداخت مطالبات پزشکان و کادر درمانی طرح تحول، کمک به بکارگیری نیروهای تحصیل کرده بومی به میزان ۳۰ درصد، واقعی شدن تعرفه های پزشکی و مختار شدن پزشکان در برنامه ششم توسعه برای ادامه فعالیت و حضورشان در طرح تحول سلامت یا همکاری با بخش خصوصی را از مهمترین برنامه های دولت در حوزه درمان دولت اعلام کرد.


دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه با استقبال استاندار ایلام، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد./م
ایرنا
 

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار