مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام آمادگی کرد:
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از اعلام آمادگی این اداره برای آبادانی روستاها با مشارکت دهیاران و مردم و شورای روستاها خبرداد.
کد خبر: ۳۸۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 04 March 2017
به گزارش  تابناک رضوی، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امروزه شاهد هستیم که متاسفانه مدل سازندگی ما به شکل معکوس اجرا می‌شود و دهیاران باید در موقعیت و جایگاه یک مدیر برای روستاها با مدلی که کمیته امداد برای رفع محرومیت‌ها، ایجاد توانمندی و تولید در روستاها اجرایی کرده است را بصورت بومی به شکلی قوی و ثمربخش فعال کنند.
وی با بیان این مطلب که متاسفانه مدل سازندگی به شکل معکوس و از بالا به پایین در حال اجرا است، در حالی که باید این حرکت از پایین به بالا باشد، افزود: کمیته امداد خراسان رضوی این آمادگی را دارد تا در بحث آبادانی روستاها با مشارکت مردم، دهیاران و اعضای شوراهای روستاها همکاری لازم را داشته باشد
در ادامه این مراسم، طاهر رستمی بخشدار مرکزی مشهد هم به موضوع محرومیت‌ها در این بخش به ویژه مناطق حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حاشیه شهر مشهد از جمعیت بالایی برخوردار است، دولت و نهادهای اجرایی به تنهایی نمی‌توانند بر این مشکلات غلبه کنند و نیازمند حمایت خیران نیک‌اندیش هستیم، هرچند که تلاش بسیاری از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات و موضوع محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است. 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون گازرسانی در ۳۰ روستای بخش مرکزی مشهد با اعتباری  بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان انجام شده است، افزود: تلاش بخشداری مرکزی مشهد در زمینه آموزش، اشتغال و توانمندسازی بانوان مناطق زیرمجموعه این‌بخش است، موضوعی که با مشارکت کمیته امداددر حال اجرا است.
رستمی بیان کرد: نگاه کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و اشتغال‌زایی بسیار خوب و قابل توجه است، اما ورود دهیاران به موضوع محرومیت‌زدایی در روستاها نیز از نکات لازم و ضروری است.
شایسته ذکر است ، همایش تجلیل از شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی مشهد که در نشر و توسعه وجذب مشارکت های مردمی فعال بوده اند با حضور مسئولین امداد  در سالن جتماعات اردوگاه ثامن الائمه (ع) تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار