در این دیدار که عصر یکشنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت با نتیجه سه بر یک برابر صیاد نوین سنگر به برتری رسید .
کد خبر: ۳۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، در این دیدار که عصر یکشنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت با نتیجه سه بر یک برابر صیاد نوین سنگر به برتری رسید .

در این مسابقه که از هفته دوم این رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با برتری در این دیدار ، به اولین پیروزی خود در لیگ دسته اول گیلان دست یافت .

در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، دیدار تیم های شاهد اسالم تالش و قایقران رودسر با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت و تیم فوتبال هفت شهر رشت با نتیجه یک بر صفر تیم مرغ مادر صومعه سرا را شکست داد .

همچنین تیم فوتبال شهدای لشت نشاء با نتبجه سه بر یک کوثر رشت را مغلوب کرد و تیم فوتبال کاسپین پره سر موفق شد با نتیجه یک بر صفر وحدت شاندرمن را شکست دهد .

در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال سرخ پوشان صومعه سرا و دخانیات رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سرخ پوشان صومعه سرا با نتیجه دو بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید .

در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم های فوتبال هفت شهر رشت و شهدای لشت نشاء در پایان هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول گیلان با دو پیروزی و کسب شش امتیاز در صدر قرار دارند .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار