مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 05 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ داراب بیرانوندی بدنبال بازدید از این پروژه در دیدار با فرماندار دهلران گفت: یک حلقه از این چاه ها وارد مدار شده، یک حلقه در مرحله آزمایش پمپاژ است و یک حلقه دیگر در مرحله لوله گذاری است که بزودی این طرح ها وارد مدار آب شرب شهر دهلران خواهند شد.
 
وی افزود: این پروژه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و پس از بهره برداری در تامین آب شرب دهلران به لحاظ کمیت و کیفیت تاثیر گذار است.
 
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به در دست تعمیر و ترمیم بودن مخزن آب شرب شهر دهلران تاکید کرد: برای این پروژه نیز بیش از 10 میلیارد ریال هزینه می شود.
 
بیرانوندی خواستار تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات شهرستان شد.
 
فرماندار دهلران نیز در این دیدار گفت: توجه به تامین آب سالم و بهداشتی شهر دهلران به لحاظ کمیت و کیفیت از موضوعات مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.
 
سید حسینعلی موسوی خواستار تسریع در وارد مدار کردن سه حلقه چاه آب شرب شهر دهلران در بربیجه شد و گفت:در کیمته برنامه ریزی شهرستان توجه لازم در خصوص تامین اعتبار این پروژه ها و سایر پروژه های آب شرب شهر دهلران خواهد شد.
 
شهرستان گرمسیری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام دارای 11 هزار مشترک آب شرب است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار