سرمربی توپچی‌های لندن از آمادگی بازیکنانش برای رویارویی با شاگردان کارلو آنچلوتی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 06 March 2017

به گزارش تابناک : آرسن ونگر در آستانه دیدار فردا شب (‌سه‌شنبه) شاگردانش برابر بایرن‌مونیخ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: بازیکنان ما آماده نبرد با بایرن‌ مونیخ هستند. ما در دنیای اختلافات جزئی زندگی می‌کنیم و اگر اندکی اختلاف بین شما و حریف‌تان باشد، بدین معنی است که نمی‌خواهید بجنگید. این بستگی به ما دارد که در بازی فردا چهره متفاوتی از خود نشان دهیم چون در نیمه دوم بازی رفت ضربه بدی از سوی بایرن خوردیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها در مورد شایعات مطرح شده درباره بروز اختلاف بین سانچس و هم‌تیمی‌هایش و تیره و تار شدن روابط این مهاجم شیلیایی با وی اظهار داشت: از این موضوعی اطلاعی ندارم و اصلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. دلیل اینکه الکسیس در بازی با لیورپول در ترکیب اصلی قرار نگرفت، تصمیمی فنی بود. آیا او فردا به ترکیب اصلی باز خواهد گشت؟ هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته‌ام.

وی افزود: سانچس بازیکن متعهدی است و تنها گاهی اوقات زبان بدن او بیش از اندزه است. به هر حال الکسیس 15 ماه دیگر از قراردادش با آرسنال باقی مانده و اینکه فصل بعد در اینجا خواهد بود یا خیر بسته به نظر باشگاه دارد نه شخص دیگری!

ونگر در مورد آینده خود هم اظهار داشت: در حال ساخت باشگاه آرسنال هستم. می‌خواهم این تیم موفق باشد پس پیش از گرفتن هر گونه تصمیمی برای آینده خودم نیاز به کمی زمان دارم. آرسنال تیمی است که بر اساس عملکرد تیمی ساخته شده نه عملکرد انفرادی! بازیکنان هم باید به وظیفه خود عمل کنند و این هیئت مدیره باشگاه است که سرمربی را انتخاب می‌کند. اگر از شما بپرسم که «آیا در شرکت شما، همه پشت‌تان هستند؟»، به شما قول می‌دهم که کسی را پیدا خواهید کرد که پشت شما نیست.

آرسنال که در بازی رفت با نتیجه 5 بر یک مغلوب بایرن‌مونیخ شد، از ساعت 23:15 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه امارات شهر لندن پذیرای قهرمان آلمان است.




منبع : تسنیم

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار