مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: هستند افرادی که بدون اطلاع از ارقام مالی باشگاه و فقط برای تشویش اذهان عمومی رقم‌هایی را مطرح می‌کنند که چند برابر هزینه صرف شده برای تیم در فصل 94-93 است.
کد خبر: ۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 25 May 2015

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با کمترین بودجه نسبت به فصول گذشته در لیگ دسته یک شرکت کردیم.

به گزارش فارس؛ بهرام یدی در رابطه با مسائل مالی باشگاه پاس اظهار کرد: شفاف‌سازی مالی همواره از سیاست‌های مدیریتی باشگاه در دوران مدیریت بنده بوده و افتخار می‌کنم که امور مالی تیم تحت اختیارم که مورد تایید هیئت مدیره است، سالم‌ترین هستند.

وی ادامه داد: هستند افرادی که بدون اطلاع از ارقام مالی باشگاه و فقط برای تشویش اذهان عمومی رقم‌هایی را مطرح می‌کنند که چند برابر هزینه صرف شده برای تیم در فصل 94-93 است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: براساس اسناد مالی باشگاه پاس که مورد تایید هیئت مدیره است 32 میلیارد ریال صرف تیم، هزینه اردوها، بلیت هواپیما، هتل و البسه تیم و همچنین قرارداد بازیکنان تا سقف 67 درصد شده است.

وی با انتقاد از برخی شایعه‌ها مبنی بر هزینه تقریباً 8 میلیارد تومانی این تیم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته یک کشور گفت: در فصل قبلی خیلی کمتر از فصول گذشته خرج کردیم به طوری که با 32 میلیارد ریال تیم‌داری شد.

وی ادامه داد: به طور مثال عده‌ای بهانه می‌تراشند که البسه تیم چرا از خارج از کشور خریداری شده در حالی که براساس اسناد موجود، خرید البسه از یک شرکت خارجی نسبت به سال گذشته با هزینه کمتری تهیه شد.

مدیرعامل سبزپوشان همدانی با بیان اینکه در فصل فعلی تعداد بازی‌های بیشتری را پیش رو داریم، گفت: سعی داریم با کمترین هزینه بهترین نفرات را جذب کنیم.

وی افزود: این رویه را ادامه می‌دهیم و با صرفه‌جویی در هزینه و خریدهای اصولی سعی داریم تیمی مدعی را روانه مسابقات کنیم.

یدی در خصوص انتقاد‌های مطرح شده مبنی بر عدم صعود تیم پاس به لیگ برتر گفت: مجموعه تیم تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار گرفتند.

وی افزود: اگر برخی اشتباهات داوری نظیر بازی با گل گهرسیرجان، نفت آبادان و راهیان کرمانشاه نبود، اکنون صعود کرده بودیم هر چند با تفاضل گل نتوانستیم صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس با ابراز رضایت از عملکرد داوود مهابادی سرمربی تیم پاس گفت: به طور حتم هدف ما تداوم همکاری با مهابادی است و هیئت مدیره از عملکرد وی رضایت دارد.

وی درباره تکلیف این تیم برای حضور در فصل جدید مسابقات گفت: منتظر نشست اعضای هیئت مدیره هستیم تا ضمن تعیین بودجه فصل جدید، در خصوص شرایط تیم تصمیم‌گیری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار