معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:
معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در دومین جلسه ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر استان که در محل سالن الغدیر نیروی انتظامی برگزارشد گفت:آذربایجان غربی با طبیعت سرسبز و بکر و تنوع آثار تاریخی همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است و داشتن اقوام وادیان مختلف با فرهنگ های غنی خود که سالیان دراز بطور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند بسیاری از مسافران را برای گشت و گذار در این استان تراغیب می کند.
کد خبر: ۳۹۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 08 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی: معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در دومین جلسه ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر استان که در محل سالن الغدیر نیروی انتظامی برگزارشد گفت:آذربایجان غربی با طبیعت سرسبز و بکر و تنوع آثار تاریخی همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است و داشتن اقوام وادیان مختلف با فرهنگ های غنی خود که سالیان دراز بطور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند بسیاری از مسافران را برای گشت و گذار در این استان تراغیب می کند.
تقی کهوریان همچنین با اشاره به سفارش خداوند در قرآن کریم برای انجام سفر خاطرنشان کرد:در اسلام و احادیث معصومین به سفربرای کسب تجربه و شناخت بهتر خالق هستی تاکید شده و امیدوارم در این ایام فرصت انجام سفر برای هریک از هموطنان عزیز فراهم شود.
وی با اشاره به آمادگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان برای پذیرایی از مسافران نوروزی افزود:شعار نوروز امسال " نوروز متمایز با خدمات بهتر" است و تمامی دستگاههای اجرایی، خدماتی و فرهنگی باید به برنامه ها و تعهدات خود عمل کرده و چنانچه موردی باشد باید با تذکر به یکدیگر در جهت اجرای شایسته و دقیق کارها تلاش کنیم.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر آسیب شناسی ابعاد مختلف سفرهای نوروزی و خدمات پیش بینی شده توسط دستگاههای مسئول اظهار داشت:با نظارت جامع و مستمربر فعالیت اماکن خدماتی و بررسی و ارزیابی برنامه های متنوعی که نهادها و ارگانهای مختلف برای اجرای در این ایّام در دستور کار دارند باید در ارتقاء کیفی برنامه ها و جلب رضایت مسافران دقت و اهتمام بیشتری انجام شود.
فرمانده انتظامی استان نیز با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز ایام نوروزگفت :پلیس همانند سالهای قبل آماده است تا در سال 96 هم خدمات خوبی را در حوزه های امنیت و ترافیک برای هموطنان و هم استانی ها ارایه کنند.
ناصر اصلانی با اشاره به شعار سال 96 پلیس تصریح کرد: امسال با شعار آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی ونظم اجتماعی سعی داریم آمار تخلفات و بزهکاریهای اجتماعی را که در این ایام روی می دهد به حداقل برسانیم.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از میزبانی نیروی انتظامی گفت: شعار امسال ما ارایه خدمات بهتر و نوروزی متفاوت است که امیدواریم با تعامل و هماهنگی همه دستگاهها بتوانیم زیر چتر واحد به مسافرین نوروزی ارایه خدمات کنیم.
جلیل جباری با اشاره به برنامه نوروزگاه تصریح کرد : با همکاری دستگاههای فرهنگی و با هماهنگی استاندار و معاونین امور عمرانی و سیاسی استانداری آذربایجان غربی درصد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با بهره مندی از توان  سمن ها هستیم.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اشاره کرد: علاوه بر مرکز استان برنامه نوروزگاه را در شهرستانهای خوی ، مهاباد و نقده  با همکاری فرمانداران این شهرستانها اجرا خواهیم کرد.
جباری افزود :معرفی استان آذربایجان غربی و فرهنگ غنی آن از اولویت های کاری ما در برنامه نوروزگاه میباشد.
رییس جامعه هتلداران و مهمانپذیرداران استان آذربایجان غربی نیزگفت: همانند سنوات گذ شته همه هتلداران و مهمانپذیرداران استان آذربایجان غربی با تخفیف 25 درصدی در ارایه خدمات خدمات آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرین نوروزی هستند.
در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی عضو ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر گزارشی از برنامه های ویژه نوروز را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار