کد خبر: ۳۹۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 12 March 2017
زیباسازی میدان بسیج ناران با اجرای المان‌هایی بر گرفته از فضای معنوی، مذهبی و نام بسیج رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تابناک طرح زیباسازی میدان بسیج ناران که از نخستین روزهای دی ماه آغاز شده بود روز سه‌شنبه 17/12/95 با حضور برخی از خانواده شهدا، سردار احمد بیگدلی فرمانده قرارگاه نصر ثارا...، مهندس علی مرادی شهردار، حسین کریمی فرمانده بسیج ناحیه الغدیر، یوسف شیخی، ابوالقاسم نخلی و بهنام صالحی‌زاده اعضای شورای شهر و مدعوین با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.   

پیش از آغاز مراسم بهره‌برداری فرمانده قرارگاه ثارا... و هیئت همراه با حضور در سالن اجلاس آفتاب شهرداری میهمان شهردار و اعضای شورای شهر بودند.

در این نشست با پخش فیلم و ارائه گزارش کوتاهی، مراحل مختلف کار از ایده، طراحی و عملیات اجرایی این طرح به حاضران ارائه شد.

مهندس مرادی شهردار نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین با اشاره به بخشی از کارهای انجام شده در سطح شهر، زیباسازی میدان بسیج ناران را با توجه به جغرافیای معنوی محل و نام بسیج مهم برشمرد و گفت این میدان از جمله میادینی است که با توجه به نزدیکی آن به مکان مقدس امامزاده فضلعلی (ع) و نام‌گذاری میدان به نام بسیج از جمله دغدغه‌های ما در شهرداری بود تا هر چه زودتر در جهت تغییر وضعیت و زیباسازی آن اقدام کنیم که خوشبختانه از بین پیشنهادهای داده شده، طرح موجود که برگرفته از نام بسیج، چفیه بسیجی و نیز المان‌هایی از فضاهای مذهبی و معنوی بود مورد توجه قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز و در این روز و با حضور مردم، خانواده شهدا و حاضرین در جلسه رسما مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سردار احمد بیگدلی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه بسیج در ایجاد آرامش و امنیت کشور یادآور شد: پایه‌گذاری بسیج به فرمان معمار فقید انقلاب بوده و این تشکیل با حضور در تمامی عرصه‌های زندگی ایرانیان از جمله عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی توانسته است به عنوان یک نیروی نظامی و مردمی در حفظ و نگهداری کشور نقش پررنگی را ایفا نماید.

بیگدلی از نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر به نام بسیج و زیباسازی و اجرای طرح‌های این میدان تشکر کرد و افزود: امروز در ورود به لواسان شاهد کارها و اقدامات خوبی بودیم و اقدام شهرداری در میدان بسیج قطعا مورد توجه عموم مردم به خصوص بسیجیان قرار خواهد گرفت.

افتتاح میدان بیسج در لواسان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار