عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد:
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: به عنوان یک موذن بلال حبشی الگوی من است و به همین خاطر در کمپین نائب الزیاره به نیابت از مردم سنگال زیارت خواهم کرد.
کد خبر: ۳۹۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد آصفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سالی که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام است اجرای طرح نائب الزیاره که بخشی از فرهنگ غنی زیارت است میتواند عامل برای افزایش وحدت در جهان اسلام شود.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد تصریح کرد: به عنوان یک موذن الگوی من بلال حبشی اولین موذن اسلام است و آرزو میکنم بعد از اینکه نائب الزیاره مسلمانان و شیعیان کشور سنگال شدم خداوند این توفیق را به من عطا کندتا برمناره های آن کشور اذان بگویم.
گفتنی است  عاشقان زیارت بارگاه منور رضوی که امسال در آرزوی وصال مانده اند می توانند در کمپین نائب الزیاره با ارسال عدد ۱ به ۰۲۱۰۰۰۱۸۸ درخواست زیارت نیابتی خود را به عنوان طالب الزیاره ثبت نموده تا زائران حریم نور نائب الزیاره آنان شوند. 
همچنین زائرین امام مهربانی که مایلند قلب های عاشقان بازمانده از سفر را به ضریح قبله هشتم گره زده و شرینی زیارت رابا آنها تقسیم کنند میتوانند با ارسال عدد ۲ به ۰۲۱۰۰۰۱۸۸ به کمپین نائب الزیاره بپیوندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار