نشان ملی توانمندی در مدیریت فناوری و نوآوری در سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، توسط شرکت دانش‌بنیان کاشفان نیلفام مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان کسب شد.
کد خبر: ۴۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 28 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت دانش‌بنیان کاشفان نیلفام، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب نشان توانمندی در مدیریت فناوری و نوآوری در سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری شد.

شرکت دانش‌بنیان کاشفان نیلفام در زمینه‌هایی از جمله طراحی و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی، طراحی و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه شیمیایی فاضلاب‌های صنعتی، طراحی و ساخت پکیج‌های نوین چربی‌گیر (DAF)، طراحی و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه آب و طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب فعالیت می‌کند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان مستقل با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است.

این سازمان به عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

در حال حاضر بیش از 380 شرکت و موسسه دانش‌بنیان در این سازمان فعال هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار