مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد گفت: راه عزت و سعادت در دنیا و آخرت در گرو ولایتمداری و تمسک به دین و ائمه اطهار (ع) است.
کد خبر: ۴۰۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 12 April 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ناصر محمدی  در جشن سالروز میلاد حضرت علی (ع) که با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد به فضائل و مناقب آن امام همام اشاره کرد.
وی افزود: مومن واقعی همواره با شناخت کامل در مسیر اهداف امامان معصوم (ع) گام بر می دارد.
وی ادامه داد: تمام زندگی و شخصیت والای حضرت علی (ع) برای امت اسلام و شیعیان مرتضی علی (ع) توام با درس آموزی است و باید مردم و بخصوص جوانان از 13 رجب و میلاد مولای متقیان (ع) برای بهره گیری معنوی استفاده کنند.
مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد اظهار داشت: حضرت علی (ع) الگوی بی بدیل ایثار ، فداکاری ، ایمان و تمام معارف و ارزش های الهی و انسانی است و باید ابعاد شخصیت ایشان برای نسل جوان تبیین شود.
محمدی گفت: مومن واقعی با درک شرایط و با کسب معارف الهی همواره دارای بینش و بصیرت است و با قدرت و عظمت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی تمام قد ایستادگی می کند و وظایف خود را به خوبی می شناسد.
وی افزود: برگزاری جشن های بزرگداشت میلاد ائمه اطهار (ع) و بخصوص حضرت علی (ع) بسیار مهم و اثربخش است و باید مردم همواره در تکریم مناسبت های دینی پیشگان باشند که رسالت خطیری است.
در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری ، روحانیان و مدیران و مردم برگزار شد سخنرانان در فضلیت 13 رجب المرجب و میلاد حضرت علی (ع) و ایام البیض سخنرانی کردند.
همچنین مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) نیز به ذکر مناقب مولای متقیان و امیر مومنان حضرت علی (ع) پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار