رئیس هیأت والیبال سمنان خبر داد
رئیس هیأت والیبال استان سمنان از برگزاری رقابت‌های والیبال جوانان و امید این استان در فروردین و اردیبهشت امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حبیب‌الله صفاجو در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه‌های رشته والیبال در استان سمنان اظهار کرد: هنوز فدراسیون والیبال تقویم ورزشی خود را به هیأت‌های استانی ابلاغ نکرده است.

وی تصریح کرد: منتظر دریافت تقویم فدراسیون والیبال هستیم تا طبق آن برنامه‌ریزی‌های درون‌استانی و کشوری را انجام داده و طرح‌ها را اجرا کنیم.

رئیس هیأت والیبال استان سمنانبا تأکید بر اینکه عملکرد باشگاه‌های والیبال زیر نظر این هیأت نیست، اضافه کرد: هیأت والیبال استان سمنان تنها خدمات سخت‌افزاری به باشگاه‌ها ارائه می‌کند و در مسائل باشگاه‌ها ورود پیدا نمی‌کنیم.

صفاجو با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال جوانان و امید درون‌استانی در فروردین و اردیبهشت ۹۶ تصریح کرد: محور اصلی این برنامه‌ها، استعدادیابی و هدف مهم ما، بستن تیمی قوی در رده‌های سنی پایه و امید برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی کشور است.

وی در تشریح وضع زیرساخت‌های موردنیاز رشته والیبال در استان سمنان اضافه کرد: وضع زیرساخت‌های والیبال در استان سمنان مطلوب است و مشکلی خاصی در بحث برخورداری از سالن برای برگزاری مسابقات و تمرین نداریم.

رئیس هیأت والیبال استان سمنان با بیان اینکه بخشنامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان این استان ابلاغ‌ شده است که سالن‌ها را باید اجاره دهند، اظهار کرد: بخشی از سالن‌ها در اختیار بخش خصوصی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار