وزیر بهداشت مطرح کرد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نباید انتظار تحول خاص از این پروژها که افتتاح شده داشته باشید بلکه باید اتفاقات زیادی در کرمانشاه رخ دهد، تا تحول صورت بگیرد.
کد خبر: ۴۰۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 14 April 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه‌،حسن قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: در این سفر پروژه هایی که در دست اجرا هست افتتاح می شوند که  پروژه کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان با ۸۰ مطب افتتاح شد که امیدوارم پزشکان متحبری در این کلینیک خدمات ارایه دهند.

 وی با بیان اینکه  مرکز درمان سرطان و رادیو تراپی، مرکز جامع الکترونیکی دانشکده پزشکی ویژه امتحانات دانشجویان پزشکی و ده اتاق عمل بیمارستان طالقانی و دانشکده تغذیه و صنایع غذایی ، بیمارستان معاون صحنه نیز افتتاح وبه بهره برداری ورسیدند، افزود:  همه ی این اقدامات در جهت رفع نواقص است.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تحول جدی باید زیر ساخت ها را توسعه بدهیم و بسیاری از بیمارستان ها و مطب ها۲۵ سال قدمت دارند و اکنون کرمانشاه و شهرستان های آن توسعه یافته که متناسب با آن خدمات نیز باید توسعه یابد.

 قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه  استاندار، نمایندگان و رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی، روسای شبکه و جامعه پزشکی و پرستاری در طول سه سال و نیم گذشته خدمات چشمگیری ارایه داده اند ، افزود: که این اقدامات نباید متوقف شود بلکه باید به سمت تحول مورد نظر مردم پیش برویم.

 وی اظهار داشت: همه باید به استان کرمانشاه نگاه ویژه ای داشته باشند نه تنها به عنوان یکی از کانون های مهم کشور ، بلکه مهمترین مرکز ما از نظر آموزش،  امنیت در گذشته بوده و است.

 قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه من فکر می کنم در آینده آرامشی که در کشور همسایه *عراق* برقرار شود شرایط کرمانشاه نسبت به  اکنون تغییر پیدا خواهد کرد و ما شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر استان کرمانشاه خواهیم بود، تصریح کرد: اکنون این استان مورد توجه ی ویژه  وزارت بهداشت است.

ایشان افزودند: از حیث نیروی انسانی با وجود جوانان علاقه مند ومستعد که دارای شرایط مطلوب هستند در توسعه ی زیر ساخت ها غفلت شده است، و که امروز بیمارستان معاون صحنه و طرح های دیگر را افتتاح کرده، که فردا فاز دوم بیمارستان اسلام آباد غرب، افتتاح وبه بهره داری می رسد.

وی گفت: امیدواریم که طی دویا سه ماه آینده بیمارستان پاوه را به بهره برداری برسانیم که در این راستا دولت نهایت تلاش خود را خواهد کرد، و کرمانشاه به دلیل نقش ویژه اش در دوران دفاع مقدس مورد توجه ما قرار دارد. 

 وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در پایان گفت: من ناکامی طرح تحول سلامت را تایید نمی کنم، با اجرای این طرح در دوسال و نیم گذشته از ارایه خدمات به مردم شهر، روستا و حاشیه شهر کوتاهی نشده است و به آنان خدمات مورد نظر ارایه شده است،  وما در اجرای این طرح مشکلی نداشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار