فرماندار اسلام آباد غرب از نبود متخصص رادیولوژی،مغز و اعصاب خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 14 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب افزود:امروز مفتخریم میزبان وزیربهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی، استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان باشیم وبا افتتاح این بیمارستان جدید دل مردم اسلام آباد را شاد کنید.

وی خاطر نشان کرد:این بیمارستان بالغ بر۴۲۰ میلیارد ریال هزینه ساخت دربر داشته تا تجهیز وکامل شودو اکنون درخواست داریم تا بیمارستان قبلی و جدید مجهزتر شوند.

کریمی تصریح کرد:ما متخصص  رادیولوژی و مغز و اعصاب نداریم که باید این موضوع رسیدگی وپیگیریی شودو حضورمتخصصان در این شهرستان فراهم شود چرا که این شهرستان قطب درمان شهرستان های غربی و شهرهای مجاور از جمله ایلام و بخشی از خرم آباد است با وجود اینکه متخصصان خوبی داریم .

فرماندار اسلام آباد غرب ابراز داشت:  دستور ساخت این پروژه دز سال ۹۰ در سفر رهبری داده شد و تا در سال ۹۲ اعتباری به آن اختصاص داده نشد و اکنون صددر صد تخصیص 

اعتبار داشته و دولت در راستای تاکیدات رهبری اقدامات خوبی انجام داده است و همچنبن در زمینه پتروشیمی که اجرای آن شروع شده و زمینه اشتغال هفتاد نفر، اجرای گلخانه هشتادنفر ،مینی پالایشگاه که زمینه اشتغال 50 نفر را دارد آماده ی افتتاح بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار