مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: رمز ماندگاری ارزشهای انسانی در جامعه «احساس تعهد »در هنرمندان است.
کد خبر: ۴۰۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 14 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

دکتر هوشنگ عطاپور در نشست ویژه کارکنان حوزه هنری آذربایجان غربی که به مناسبت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد بر تبلور احساس تعهد در هنرمندان به عنوان رمز ماندگاری ارزشهای انسانی در تمامی جوامع بشری تاکید کرد .

وی، تعهد و اخلاق در کنار استفاده از تکنیکهای هنری را از عوامل زنده ماندن نام و خاطره شهید «سید مرتضی آوینی » بیان کرد و افزود : شهید آوینی با سبک خاص خود و نگاهی خلاقانه به اتفاقات دفاع مقدس در «مجموعه روایت فتح» نگرشی متفاوت را در خصوص جنگ تحمیلی بوجود  آورد و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را در این واقعه تاریخی برای ابد ماندگار ساخت .

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه هنری استان، حمایت استانداری آذربایجان غربی را از روند اجرا، تولید و ارتباطات فرهنگی تاثیرگذار حوزه هنری اعلام کرد.

 در ادامه این نشست نیز مسئولان واحدهای هنری حوزه هنری استان طی گزارشی فعالیتهای هنری صورت گرفته در واحدهای تخصصی خود را در رشته های ادبیات، نمایش، موسیقی، تجسمی، تصویری و پژوهش ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار