افتتاح 35 پروژه شهرداری اردبیل
شهردار سابق اردبیل که در اجرایی شدن این پروژه ها نقش داشت، حتی به صورت یک شهروند معمولی هم به مراسم افتتاحیه دعوت نشد در حالی که برخی کاندیداهای احتمالی شورا در مراسم حاضر بودند و این نشان می دهد که نگاه سیاسی برخی اعضای شورا بر نگاه اخلاقی آنها سایه افکنده است.
کد خبر: ۴۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 29 May 2015

مراسم افتتاح 35 طرح شهرداری اردبیل در حالی برگزار شد که بدری شهردار سابق به مراسم دعوت نشده بود و در عوض کاندیداهای احتمالی شورای شهر اردبیل در ردیف اول حضار نشسته بودند.

به گزارش تابناک اردبیل ، با وجود آنکه شهردار سابق اردبیل مدیریت اصلی اجرایی شدن این پروژه ها را از زمان اجرا تا دو هفته پیش بر عهده داشت، حتی به صورت یک شهروند معمولی هم به مراسم افتتاحیه دعوت نشد و در عوض برخی کاندیداهای احتمالی در مراسم حاضر بودند و این نشان می دهد که نگاه سیاسی برخی اعضای شورا بر نگاه اخلاقی آنها سایه افکنده است.

سخنرانان این مراسم حتی به خود زحمت نداند در غیاب شهردار سابق بصورت لفظی از زحمات شهردار سابق در اجرایی شدن پروژه های افتتاح شده قدردانی کنند.

حامیان شهردار سابق می گویند این پروژه های شهری یک شبه به بهره برداری نرسیده اند و ادب واخلاق اقتضاء می کرد از شهردار سابق حداقل یک تشکر خشک وخالی می شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم از این حرکت در تعجب بودند که چرا صدیف بدری به این مراسم دعوت نشده است.

در مراسمی که عصر دیروز در باغ جیرال برگزار شد 35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل با سرمایه‌گذاری بالغ بر 268 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس خلیل احمدیان سرپرست شهرداری اردبیل در این مراسم گفت: این پروژه‌‌ها شامل چهار پارک، پنج احداث خیابان، دو احداث سرویس بهداشتی، سه مورد اصلاح هندسی، 16 مورد بهسازی معابر، دو مورد پل عابر پیاده و احداث یک مورد کانال سنگی است که به همراه احداث دو بنا اجرایی و عملیاتی شده است.

وی اعلام کرد: احداث خیابان 35 متری بهار‌آباد، 18 متری مسکن مهر بهار‌آباد، 14 متری جنب ورزشگاه شهید برزگر،‌ اجرای کندرو و کمربندی ولایت در شهرک رازی، احداث سرویس‌های بهداشتی، اصلاح طرح هندسی میدان ابوطالب، سه‌راه نیروگاه، ورودی شهرک توحید و بهسازی معابر سطح منطقه یک از جمله پروژه‌هایی است که شهرداری منطقه یک آنها را اجرا کرده است.

احمدیان ادامه داد: در منطقه 2، هشت پروژه شامل بهسازی ورودی و خروجی شهر از سمت تبریز و شهرک نادری، احداث پارک در منطقه دو شامل بوستان، مخابرات و کوثر، بهسازی معابر، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری و اجرای روکش توسط شهرداری منطقه 2 انجام شده است.

سرپرست شهرداری اردبیل افزود: در منطقه سه نیز 9 پروژه شامل بهسازی معابر در ورودی و خروجی شهر از سمت تبریز، لکه‌گیری و اجرای آسفالت، احداث فاز دو پارک باغ جیرال به مساحت 5.5 هکتار، احداث ساختمان ناحیه سه، احداث خیابان 55 متری ورودی باغ جیرال و کندروی منتهی به این محله و اجرای کانال سنگی به انجام رسیده است.

وی در مورد افتتاح‌های شهرداری منطقه 4 گفت: در این منطقه نیز سه پروژه شامل بهسازی معابر، لکه‌گیری و بهسازی کانال این منطقه به اجرا رسیده و در کنار آن توسط سازمان‌‌های تابعه، اجرای سقف پل عابر پیاده در خیابان ساحلی، احداث سه فقره پل عابر‌پیاده در شهرک ولایت، خیابان دانشگاه و خیابان آیت‌الله مشگینی،‌ احداث پارک و کارواش به اجرا رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
خاصیت ما اردبیلی ها همین است. عاشق تخریب و ترور شخصیت هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار