مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد
تابناک: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی نادعلی پیش از ظهر در نشست صمیمی با هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و تئاتر در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند و گذشتگان هنرمند در این خطه اظهار داشت: امید داریم امسال نیز شاهد یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با همدلی و تلاش هنرمندان و مسئولین شهرستان باشیم.

وی، با تقدیر و تشکر از پیشکسوتان و فعالان عرصه هنر و تئاتر کاشان به ویژه محسن خسروی پدر مجموعه تئاتر این شهرستان گفت: فعالیت دلسوزانه هنرمندان مجرب و صادق این شهرستان همیشه قابل تحسین و ستایش است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با ابراز خرسندی از جمع صمیمانه و دوستانه هنرمندان این شهرستان افزود: جایگاه رفیع هنرمندان و حضور در اجرای برنامه‌های 

فرهنگی و هنری در شهرستان قابل توصیف نیست.

وی از گروه هنری تئاتر کاشان به عنوان فعالین عرصه این هنر نام برد و بیان کرد: کمتر گروه هنری در شهرستان وجود دارد که جمعی صمیمی و دوستانه داشته باشند.

نادعلی از هنرمندانی که در طول سال با اجرای برنامه های مختلف در فرهنگسراها و مکان های عمومی ایفای نقش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امید است با پشتیبانی و همیاری مجموعه هنرمندان شهرستان، شاهد برنامه های خوبی از این قشر فرهنگی باشیم.

وی رویکرد این سازمان را در حوزه های تخصصی به ویژه تئاتر حائز اهمیت دانست و گفت: باید با همت و همکاری هنرمندان این شهرستان برنامه‌های فرهنگی و هنری بهتری را در آینده داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با تشکر از زحمات سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان در راستای تغییرات اساسی این سازمان در زمینه‌های مختلف افزود: بخشی از فعالیت‌های سازمان منفک شده و اجرای برنامه ها در این سازمان بیشتر تخصصی ارائه می‌شود.

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این نشست، ارتباط خانواده‌ها با فرهنگسرا، حضور در برنامه‌های مختلف و ایجاد فضایی شاد و صمیمی برای آنها را از جمله عوامل تاثیرگذار در ترویج فرهنگ هنر تئاتر عنوان کرد.

امیرسعید نبی، وجود 10 هزار جلد کتاب در کتابخانه این فرهنگسرا را مورد تاکید دانست و گفت: تعداد بسیاری از این کتاب‌ها با موضوع هنری و فرهنگی برای علاقمندان فراهم شده است.

وی افزود: امید داریم با تلاش همه دست اندرکاران امسال بتوانیم همچون سال‌های گذشته یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر را در کاشان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست صمیمی هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و تئاتر همراه با ویژه برنامه‌های خاطره گویی، طنز پردازی، مسابقه، اجرای موسیقی و تجلیل از هنرمندان در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار