امام جمعه دامغان تاکید کرد:
امام جمعه دامغان بر ضرورت توجه مسئولان به تولید داخل تاکید کرد و گفت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال توجه به توانمندی داخل است که باید فرهنگ‌سازی شود.
کد خبر: ۴۰۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 15 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح شنبه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال جاری دامغان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، یکی از راه های مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان بر علیه نظام و مردم ایران را تقویت تولیدات داخلی و خروج از وابستگی به خارج دانست و افزود: این حرکت در تحقق منویات رهبر انقلاب در نامگذاری سال نقش مهمی دارد.

سید محمد حسینیان

وی اضافه کرد: یکی از راه های تقویت بنیه داخلی کشور توجه به ذخایر غنی داخل است که اگر به این موضوع اهمیت دهیم و توجه کنیم به روند تولید و اشتغال در کشور کمک فراوان خواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان توجه به جوانان نخبه و ممتاز را امری مهم برشمرد و افزود: جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور هسند و باید از استعدادهای سرشار آنان در راه رشد و توسعه کشور بهره برداری شود.

حسینیان توجه به اقتصاد دانش بنیان را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و با بیان اینکه کارها و فعالیت های خوبی طی سالهای اخیر در این حوزه شده است، افزود: اقتصاد دانش بنیان باید تقویت شود.

وی در خاتمه به بحث کار آفرینی و اشتغال جوانان و زنان سرپرست خانوار نیز اشاره کرد و گفت: توانمند سازی زنان سرپرست خانوار مورد توجه و همت مسئولان باشد تا مشکلات اقتصادی بخشی از خانواده ها رفع شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار