کد خبر: ۴۰۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 25 January 2017

به گزارش روزنامه جهان صنعت: رضا کیانیان در نخستین تجربه کارگردانی خود در کنار هنرمندان حرفه‌ای با گروهی از هنرمندان جوان نیز همکاری می‌کند. پیش از این حضور هدایت‌هاشمی و بهاره رهنما به عنوان دو همبازی کیانیان در اجرای این نمایش قطعی شده بود و در حال حاضر نیز با پیوستن تعدادی از هنرمندان جوان به این گروه، انجام اموری مانند طراحی پوستر، نورپردازی و ساخت موسیقی و صدا به این جوانان واگذار شده است.

در اجرای این اثر نمایشی، علی کیانیان که دانش‌آموخته رشته موسیقی است، ساخت موسیقی و طراحی صدا را بر عهده دارد. او پیش از این به عنوان آهنگساز با چند گروه نمایشی دیگر همکاری داشته است.
همچنین لهراسب بیات طراحی پوستر، بروشور و بیلبورد این اثر نمایشی را انجام می‌دهد. داوود امیری فیلمبردار و نورپرداز سینما نیز به عنوان نورپرداز با اجرای این نمایش همکاری دارد. او پیش از این مدیریت فیلمبرداری فیلم «دلم می‌خواد » ساخته بهمن فرمان‌آرا را بر عهده داشته است که این فیلم اسفندماه اکران خواهد شد.
در کنار رضا کیانیان، هدایت‌هاشمی و بهاره رهنما که بازیگران نمایش «حرفه‌ای» هستند، گروهی از جوانان نیز حضور دارند. بر همین اساس، سعید ملک، آرش علی نژاد، رعنا خطامی، بهزاد حاجی حسنی، حسین شریعتمداری و ساغر تاجیک نیز در این نمایش روی صحنه می‌روند.
متن این نمایش نوشته دوشان کواچویچ است و موضوع آن درباره فروپاشی کمونیسم در اروپای شرقی و پیامدهای آن است و رویکردی کمدی اجتماعی دارد. نمایش «حرفه‌ای» با طراحی و کارگردانی رضا کیانیان به صحنه می‌رود و تهیه‌کننده آن نورالدین حیدری ماهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار