سیدمحمد عیوقیان رییس هیات فوتبال همدان به عضویت هیات مدیره باشگاه پاس منصوب شد.
کد خبر: ۴۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 30 May 2015

اعضای هیات مدیره باشگاه پاس همدان شامگاه چهارشنبه در نشستی به ریاست محمدناصر نیکبخت استاندار همدان رضایتمندی خود را از عملکرد مدیریتی و فنی تیم پاس اعلام کردند.

به گزارش ایرنا؛نشست اعضای هیات مدیره پاس به ریاست محمدناصر نیکبخت استاندار و رییس هیات مدیره باشگاه پاس برگزار شد و اعضا در بررسی عملکرد بهرام یدی مدیرعامل باشگاه پاس، رضایت خود را از فعالیت وی اعلام کردند.

در این جلسه بهرام یدی مدیرعامل باشگاه پاس به تشریح گزارش مالی، اداری، مدیریتی و فنی تیمش پرداخت و اعضای هیات مدیره گزارش ارایه شده از سوی وی را که مورد بررسی نیز قرار گرفت، رضایتمند دانستند.

استاندار همدان و سایر اعضای حاضر در این نشست هم چنین از عملکرد داوود مهابادی سرمربی و کادر فنی تیم پاس در فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور ابراز رضایت کردند.

همچنین قرار است در نشست بعدی اعضای هیات مدیره پاس که طی روزهای آینده برگزار می شود، در خصوص برنامه حضور تیم پاس در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تصمیم گیری شود.

در این نشست مقرر شد سیدمحمد عیوقیان رییس هیات فوتبال همدان نیز در عضویت هیات مدیره باشگاه پاس منصوب شود تا وی نیز نسبت به گذشته کمک بیشتری در راستای موفقیت تیم پاس داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در باره شرایط این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: قصد داریم با تغییرات در تیم در راستای تقویت قوای فنی برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت های لیگ یک گام برداریم.

بهرام یدی افزود: از داوود مهابادی سرمربی تیم خواسته ام تا ضمن ارایه فهرست پیشنهادی بازیکنان و کادر فنی تیمش، شرایط را برای مذاکره با آنها و تکمیل نفرات طی روزهای آینده مهیا کند.

وی اضافه کرد: قرار است در دومین نشست اعضای هیات مدیره برای حضور در فصل جدید مسابقات پیرامون بررسی شرایط لیگ و نحوه حضور در این رقابت ها بحث و تبادل نظر شود.

وی بیان داشت: به هر حال فرصت زیادی تا شروع مسابقات لیگ دسته یک باقی نمانده و نیاز است با تصویب برنامه های مالی و اجرایی، شرایط را برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت ها مهیا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس ضمن قدردانی از اعتماد اعضای هیات مدیره و رضایتمندی آنها از عملکرد باشگاه گفت: امسال کار سختی در پیش داریم اما می کوشیم بهترین نتایج حاصل شود.

تیم پاس در لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

پاسی ها در فصل گذشته تنها به دلیل تفاضل گل کمتر موفق به صعود نشدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار