مديركل نوسازی مدارس استان يزد از برگزاری نوزدهمین جشنواره «خیران مدرسه ساز» روز پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 18 April 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عارفی، مديركل نوسازی مدارس استان يزد در جمع خبرنگاران استان از برگزاری نوزدهمين جشنواره خيران مدرسه ‌ساز استان با رويكرد نقش خيران در ساخت مدارس ايمن خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره  روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن همايش‌های دانشگاه فرهنگيان(تربيت معلم) برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اين جشنواره به پاس خدمات ارزنده و مشارکت خیران مدرسه ساز در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تکریم آن ها برگزار می شود.
عارفی با اشاره به اینکه يک ‌هزار خير مدرسه‌ ساز و مدرسه يار در این جشنواره حضور خواهند داشت گفت: سال گذشته ۳۷ مدرسه مشاركتی خيران و نوسازی مدارس با اعتبار ۳۸ ميليارد تومان توسط خيران در استان احداث شد و افزایش ۳۰ درصدی جذب خيران مدرسه‌ساز در استان صورت گرفت.
مدير كل نوسازی مدارس استان يزد با اشاره به پروژه های ملی و استانی نیز گفت: ۹۸ پروژه ملی با اعتبار ۱۶ ميليارد تومان در استان در حال احداث است که ۳۷,۵ درصد اعتبار تخصیص و شش میلیارد تومان جذب شد.
وی ادامه داد: همچنین ۱۹۸ پروژه استانی با اعتبار ۴۵ ميليار تومان در دست اقدام است كه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جذب شد.
عارفی تصریح کرد: ۳۵ درصد مدارس استان نیاز به تخریب، بازسازی و مقاوم سازی دارد و همچنین به ۶۰ مدرسه جدید نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار