رئیس صندوق بازشستگی کشوری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 19 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل رحیمی، اظهار داشت: یک دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان کرمانشاه و در رده‌های سنی بالای 60 سال و زیر 60 سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از 12 الی 14 اردیبهشت ماه سال‌جاری در ورزشگاه‌های کرمانشاه انجام می‌پذیرد، گفت: این جشنواره ورزشی ویژه زنان و مردان و به همت صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

رئیس صندوق بازشستگی کشوری استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره در پنج رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، شطرنج،‌ شنا( کرال و قورباغه) تنیس روی‌میز برگزاری می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: به نفرات برتر این جشنواره نیز جوایزی اهدا می‌شود و این نفرات برای حضور در مسابقات کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

رحیمی یادآور شد: مسابقات کشوری این جشنواره 14 تیرماه سال جاری در تهران و با حضور نفرات برتر استان‌های مختلف آغاز می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پیام‌ها و تبلیغات لازم از طریق رسانه‌ها برای اطلاع بازنشستگان ارسال شده است و از علاقمندان دعوت می‌شود در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس صندوق بازشستگی کشوری استان کرمانشاه اظهار داشت: افتتاحیه این مسابقات ورزشی طی 12 اردیبهشت و اختتامیه آن روز 14 ادریبهشت در کرمانشاه با حضور مسؤولان و 
ورزشکاران برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار