معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خبرداد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از پرداخت 70 میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت خبرداد.
کد خبر: ۴۱۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 19 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرآت، علی عرب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان سمنان در این نشست با بیان اینکه طی سال گذشته، 70 میلیارد ریال مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز شده است، گفت: خدمات حمایتی کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود تا آنان بتوانند در کنار سایر اقشار جامعه به زندگی خود ادامه دهند.

وی از بهره مندی هشت هزار و 542 خانوار معیشت بگیر و چهار هزار و 391 خانوار در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد خبر داد و افزود: 13 هزار و 472 نفر در قالب خانواده های معیشت بگیر و هشت هزار و 590 نفر در قالب خانواده های تک و چند خدمتی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال 95، ماهیانه بصورت میانگین، پنج میلیارد و 833 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان پرداخت شده است، گفت: در مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه جنس فقر به دلیل تغییر رویه های اجتماعی و جنس مشکلات جامعه، نسبت به گذشته متفاوت شده است، افزود: خدمات معیشتی، درمانی، تحصیلی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه‌ جهیزیه، وام کارگشایی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از جمله خدمات این نهاد به اقشار آسیب پذیر است.

عرب گفت: خروجی فعالیت های کمیته امداد باید در ارتقاء کیفیت زندگی محرومان و نیازمندان جامعه ملموس شود و مددکاران باید ارتباط پیوسته و مستمری با مددجو داشته باشند و نیازهای آنها را به سرعت پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار