وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و پراکندگی منابع در اقصی نقاط کشور دولت باید به مناطق محروم نگاه ویژه وتوجه بیشتری کند.
کد خبر: ۴۱۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 21 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، محمود واعظی درجلسه شورای اداری شهرستان جوانرود اظهارداشت:برای اجرای پروژه ها باید گام به گام پیش برویم و اجرای پروژه ها پر هزینه است و ساخت یک دکل تلفن همراه برای ما  هشتصد و پنجاه میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه  در  اقصی نقاط با توجه به اینکه ما امکانات اولیه را نداشتیم، افزود : ما نمی توانیم که اعتبارات را به یک استان خاص اختصاص دهیم بلکه باید به گونه ای این اعتبارات هزینه شود که همه بتوانند استفاده کنند و راضی باشند.

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: درسطح شهرستان جوانرود زیر ساخت لازم را ایجاد کرده ایم و ۱۰۰ کیلومتر را فیبر نوری کشیده ایم و برای پوشش فیبر نوری در بازارچه نامه نوشته ایم اما ارایه مجوز مرکزفروش موبایل مربوط به وزارتخانه ما نیست.

واعظی خاطرنشان کرد: مسئله ی بیکاری امروز مشکل کشور است، که پول و امکانات کافی برای ایجاد اشتغال جوانان نداریم و  و با توجه به شعار امسال( اقتصاد مقاومتی ؛اشتغال و تولید) مجلس شورای اسلامی ، سه  قوه ی کشور ، نهادها و...باید برای اجرای شعار مقام معظم رهبری هم سو شوند، و با اعتماد سازی و ثبات اقتصادی مخصوصا در بخش خصوصی بتوانیم آنان را برای سرمایه گذاری دراین زمینه جذب کنیم.

وی اظهارداشت: مطالباتی که نماینده شهرستان طرح کرد بایداجرا شود،اما دولت به لحاظ گستردگی کشور برای رسیدگی به مطالبات دچار مشکل است و در حالی است که مردم این منطقه ( اورامانات) بیشترین رای را درسال ۹۲ به رئیس جمهوری کنونی داده اند.

این وزیر دولت یازدهم تصریح کرد: استان و شهرستان های مرزی کشور به دلایل مختلفی باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه آیینه کشور بوده و کسانی که از استان های کشورهای مجاور به این شهرها می آیند رفتار آنان را به همه ی مردم ایران تعمیم می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار