رئیس هیئت والیبال استان فارس از افتتاح دومین آکادمی تخصصی والیبال کشور در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:منوچهر اسدی پویا از افتتاح نخستین آکادمی والیبال استان فارس در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این آکادمی بعد از تهران دومین آکادمی تخصصی والیبال در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی آکادمی والیبال در استان‌های مختلف یک طرح کشوری است خاطرنشان کرد: آکادمی تخصصی والیبال استان فارس با حمایت باشگاه پارس مهر در شیراز راه‌اندازی شده است.

رئیس هیئت والیبال استان فارس تصریح کرد: فدراسیون والیبال با راه‌اندازی این آکادمی‌ها قصد دارد آموزش‌های پایه را ساماندهی و شناسنامه‌دار کند تا از این طریق زمینه حضور و درخشش جوانان علاقه‌مند به والیبال را در سطح ملی فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه بازآموزی مستمر مربیان و هماهنگی آموزش‌ها از دیگر اهداف راه‌اندازی آکادمی تخصصی والیبال است عنوان کرد: برنامه‌ریزی این آکادمی بر روی متولدین سال‌های 78 تا 81 است و فدراسیون در نظر دارد که نفرات تیم ملی را از بین این استعدادها‌ی انتخاب کند.

اسدی با اشاره به راه‌‌اندازی این آکادمی در شهرستان‌های استان فارس افزود: از آنجا که اولویت هیئت والیبال استان بالابردن کیفیت است این آکادمی در شهرستان‌های فعال استان با دارا بودن مربیان مجرب و استعدادهای ورزشی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌های آموزشی آکادمی تخصصی والیبال دارای محدودیت است گفت: مربیان مجرب و تحصیل کرده در این کلاس‌ها به کار گرفته می‌شوند.

برچسب ها: والیبال ، آکادمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار