امام جمعه موقت همدان گفت: دولت هایی که مدعی مبارزه با ظلم و جنایت هستند آب زیر کاه و دروغگو هستند چراکه هیچگونه اقدامی برای تقابل با تروریست ها انجام نمی دهند.
کد خبر: ۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 31 May 2015

امام جمعه موقت همدان گفت: سیاست کشورهای غربی در قبال گروهک موسوم به داعش یک بام و دو هوا است به گونه ای که از طرفی مدعی مقابله با این گروهک هستند و از سوی دیگر اقدام به حمایت از آنها می کنند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام محمدجوادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان بیان کرد: ائتلاف ضد داعش یک سیاست یک بام و دوهوا است چراکه از زمین و آسمان به آنها کمک کرده سپس می گویند در حال ضربه زدن به این گروهک تروریستی هستیم.

وی تصریح کرد: دولت هایی که مدعی مبارزه با ظلم و جنایت هستند آب زیر کاه و دروغگو هستند چراکه هیچگونه اقدامی برای تقابل با تروریست ها انجام نمی دهند.

امام جمعه موقت همدان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان افزود: امنیت کنونی ماحصل خون شهدا و رشادت رزمندگان اسلام و هدایت های رهبری فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام جوادی گفت: قدرت و توان نظامی و تلاش دستگاه های اطلاعای و امنیتی به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شده دشمن جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

وی با بیان خصوصیات حضرت علی اکبر (ع) گفت: میلاد این بزرگمرد به نام روز جوان نامگذاری شده است بر همین اساس به جوانان توصیه می شود با خواندن زندگی نامه این شخصیت منش و معرفت و دیگر ویژگی های او را الگوی خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) در 13 خرداد 42 در یک سخنرانی تاریخی در حوزه علمیه فیضیه قم خطاب به شاه ملعون گفت تو را از ایران بیرون می کنیم و این وعده را در سال 57 عملی کرد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: 14 خرداد روز غم و شادی ملت ایران است چرا که از سویی داغدار از دست دادن بنیانگذار کبیر انقلاب هستند و از سویی خوشحالند که در کنار این مصیبت، رهبری دانا و فرزانه سکان این کشتی را بر دست گرفت.

حجت الاسلام جوادی خدمت به مردم را افضل عبادات دانست و گفت: باید با هرابزار و توانی که در اختیار داریم برای خدمت به خلق خدا تلاش کنیم.

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 24 نقطه استان همدان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار