مدیر مدرسه الزهرا(س) همدان گفت: همزمان با سراسر کشور حوزه علمیه الزهرا(س) همدان طلبه می‌پذیرد.
کد خبر: ۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳ 10 February 2015
مدیر مدرسه الزهرا(س) همدان گفت: همزمان با سراسر کشور حوزه علمیه الزهرا(س) همدان طلبه می‌پذیرد.

اکرم عظیمی دوستی در گفت‌وگو با  فارس دراظهار داشت: حوزه علمیه الزهرا(س) همدان برای سال تحصیلی 95-94 برای دوره عمومی در سطح دو طلبه خواهر پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند بدون آزمون کتبی و به صورت حضوری و نیمه حضوری در این دوره شرکت کنند، تصریح کرد: داوطلبان و مشتاقان از 25 بهمن ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به مدرسه در این دوره شرکت کنند.

مدیر مدرسه الزهرا(س) همدان در ادامه گفت: از جمله اهداف دوره عمومی، تربیت کارشناسان مسائل دینی، مشاوران مذهبی و مبلغان کارآمد، تربیت مربیان و معلمان معارف اسلامی و همچنین آماده‌سازی استعدادهای برتر برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است.

وی در خصوص شرایط تحصیل در دوره حضوری گفت: این دوره شامل دوره حضوری تمام وقت و پاره وقت است و طلاب در دوره حضوری تمام‌وقت باید حداکثر 30 سال داشته و معدل دیپلم آنان حداقل 12 باشد.

عظیمی همچنین افزود: برنامه‌های دوره حضوری پاره وقت در نوبت عصر اجرا می‌شود و این دوره برای داوطلبان محدودیت سنی ندارد.

وی در خصوص دوره نیمه حضوری اظهار داشت: حدود دو سال اول تحصیل باید حضوری باشد و مابقی طلاب می‌توانند به صورت غیر حضوری به تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر مدرسه الزهرا(س) همدان گفت: توفیق شاگردی مکتب اهل بیت(ع)، تحصیل رایگان، تحصیل در شهر محل سکونت و اعطای مدرک رسمی و امکان ادامه تحصیل در حوزه و دانشگاه از جمله امتیازات تحصیل در حوزه علمیه است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار