جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بازگشایی مرزهای استان به ویژه در مرز خسروی بخشی از فشار تراکم جمعیت را کنترل کرده و نیروی انتظامی در این مراسم معنوی تامین امنیت را برای زائران کربلای معلی فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، محسن فتحی زاده احمدیان حاشیه مراسم افتتاحیه فاز نخست بیمارستان منطقه‌ای حضرت ابوالفضل(ع) ناجا که ظهر امروز همزمان با ولادت با سعادت قمربنی‌هاشم حضرت ابوالفضل(ع) با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در کرمانشاه برگزار شد، گفت: روز گذشته از مناطق مرزی غربی کشور بازدید انجام شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی در راهپیمایی عظیم مراسم اربعین سال‌جاری در استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در صدد بازگشایی مرز خسروی هستیم و بازدید اولیه به همراه ارزیابی از این مرز رسمی در استان انجام شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه در فاصله زمانی محدود تعداد زیادی از زوار در راهپیمایی عظیم اربعین حضور پیدا می‌کنند، افزود: بازگشایی مرزهای استان کرمانشاه به ویژه مرز خسروی بخشی از فشار تراکم جمعیت را کنترل می‌کند و نیروی انتظامی در این مراسم معنوی تامین امنیت را برای زائران کربلای معلی فراهم کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به انجام بازدیدهای از مرزهای سمار، خسروی و قصرشیرین در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: شرایط مطلوب امنیتی در استان برقرار است و مرزبانی‌ها همگی پای کار هستند و با توجه به بازدیدهای به عمل آمده در این مرزها امنیت پایدار و استوار وجود دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی ناجا از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی برای تامین امنیت انتخابات باشکوه  از نقطه صفر مرزی و با مساعدت و استفاده از  ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای تردد زوار در مرز سوما برنامه‌ای نداریم، گفت: اولویت ما مرز خسروی است و در خصوص گذرنامه مشکلی وجود ندارد و همه ظرفیت‌های نیروی 
انتظامی برای تولید چاپ و صدور گذرنامه فراهم است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار داشت: در خصوص  تهیه ویزا برای زائران، در واقع نیروی انتظامی با ویزای گروهی مخالف است و برای تهیه ویزای انفرادی تاکید دارد، همچنین 
کنترل و نظارت لازم با مساعدت وزات خارجه و سفارت عراق انجام می‌شود و در نظر دراریم با هوشمند شدن ویزاها در کم‌ترین زمان ممکن عمل کنند و معطلی در این زمینه نباشد و شهروندان  به بهترین نحو خدمات‌رسانی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار