دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خراسان رضوی خبرداد
دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: تشکل‌های عضو ائتلاف اصولگرایان و جبهه مردمی انقلاب اسلامی در حال بررسی و ارزیابی کاندیداها هستند که در آخرین جلسه از بین کاندیداها، به یک لیست 70 نفری برای معرفی افراد مورد نظر در انتخابات شورای شهر مشهد رسیده‌ایم.
کد خبر: ۴۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید عبدالرضا رحیم زاده مدنی با اعلام این مطلب افزود: از بین این 70 نفر با رأی گیری به لیست 15 نفری خواهیم رسید و ان شالله به مردم خوب، متدین و انقلابی شهر مشهد عرضه خواهیم کرد.

وی توضیح داد: تلاش بسیاری انجام شده تا تشکل‌ها و گروه‌های اصولگرا و انقلابی در قالب تشکلی جمع شوند و آقای عامری فرد به عنوان دبیر ائتلاف اصولگرایان در دوره قبل و اکنون در قالب شورای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای وحدت بر سر یک لیست در حال رایزنی با تشکل ها هستند. 

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خراسان رضوی با رد ادعای دخالت افراد و گروه ها در جمع بندی نهایی لیست ائتلاف در شورای شهر مشهد تاکید کرد: چندی است که این ائتلاف از سوی برخی رقبای سیاسی که دارای کارنامه قابل قبولی در بین مردم مشهد نیستند، مورد هجوم شدید قرار گرفته و به دروغ لیست‌هایی را منتسب به این شورا می کنند و یا شخصیت‌ها و جایگاه های مقدسی از جمله امام جمعه محترم مشهد، سپاه پاسداران و سایر شخصیت‌های علمی و حوزوی و یا یکی از اعضای محترم شورای شهر فعلی مشهد را متهم به دخالت در بستن لیست می کنند.

این عضو شورای ائتلاف مردمی معتمدین انقلاب اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: شورای معتمدین انقلاب اسلامی در مشهد، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جبهه وحدت زنان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، مجمع ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی، بخشی از گروه های منشعب از جبهه پیروان خط امام و رهبری (به ریاست دکتر جعفری)، جمعیت ارزش مداران انقلاب اسلامی (جانا)، دبیر اسبق شورای ائتلاف اصولگرایان انقلاب اسلامی و همچنین شورای هماهنگی تشکل های فرهنگی انقلاب اسلامی  است.

وی درباره فعالیت این شورا بیان داشت: این شورا سیر تکاملی خود را در انتخابات مجلس سال گذشته شروع کرد و به برکت انوار ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) لیست کامل این ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مشهد رای آورد.

وی در ادامه اقدامات این شورا را این‌گونه تشریح کرد: تدوین آیین نامه داخلی (چار چوب فعالیت برای رسیدن به لیست وحدت و انتخاب بهترین گزینه ها و کاندیداهای شورای شهر مشهد در قالب لیست واحد)، تدوین میثاق نامه احزاب و گروه‌های شورای ائتلاف مردمی معتمدین انقلاب اسلامی، تدوین میثاق نامه نامزدهای مورد بررسی انتخابات پنجمین دوره شوراهای ائتلاف شهر و روستا، تدوین شاخص‌های انتخاب اصلح برگرفته از سخنان حضرت امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشور، دعوت ازکاندیداهای مطرح ثبت نام کننده برای مذاکره و طرح چارچوب ضوابط و مقررات و دعوت به مصاحبه از برخی افراد و شناخت و اطلاعات کافی از عملکرد آن‌ها.

وی توضیح داد: باتوجه به روند بررسی همزمان تشکل های عضو شورای ائتلاف بر روی تمامی کاندیداهای ثبت نام کننده برای شورای شهر مشهد، تاکنون از بین کاندیدای ثبت نام شده به لیست 70 نفر رسیده ایم که ان شالله در جلسات آتی با رای گیری به لیست نهایی 15 نفره خواهیم رسید. لیست 70 نفره کنونی به شرح زیر است.

1- حجت الاسلام حسن  منصوریان

2 -حجت الاسلام فاطمی ارفع

3-سرکار خانم غفوری شعرباف

4-سرکار خانم بیک خراسانی

5-محمد سهیلی

6- علی اصغر نخعی راد

7- حاج خلیل موحد

8- مهدی ذاکر الحسینی

9- حسن قدیری طرقی

10- دکتر صاحبی

11- محمود عامری فرد

12- ابراهیم آموزگار

13- عباسعلی منزل آبادی

14- مرتضی تشکری

15- مرتضی سعیدی زاده

16- ابراهیم امیرخانی

17- سرکارخانم علیشاهی

18- حسن موحدیان

19- محسن انتظاری هروی

20- سرکار خانم فاطمه غیور رزمگاه

21- دکتر محمدرضا قره خانی

22- مصطفی شریف

23- محمد جواد داوود آبادی

24- مصطفی ایمن شریف

25- برزو دبیریان

26- فرج الله شوشتری

27- عباس شیر محمدی

28- سعید شعرباف

29- براتعلی خاکپور

30- محمد حسین جهانبخش

31- عبدالحسین دهقان

32- حجت الاسلام عابدینی

33- حجت الاسلام حسن روحانی متین

34- محمد آصفی یزدی

35- جعفرکبیری

36- عباسعلی بادیانی

37- حجةالاسلام رضا پور

38- علی صلاحی

39-بصیری پور

40- سید جلال فیاضی

41- محمود هراتی

42- علیرضا داروغه

43- سید حسین کامیاب

44- حسین رجبی

45- سید علی علیزاده

46- حسین رضا پور

47- حجت الاسلام لطفی

48- علی  رضازاده

49- دکتر فرزام

50- سید سعید مقدم زاده

51- ایمان فرهمندی

52- دکتر خادمی

53- حجت الاسلام رسول رمضانی

54- محمد رضا دیمه کار

55- محسن لشگری

56- حسن علی اخلاقی

57- سید محسن شوشتری

58- سرکارخانم حمیده قهرمانی

59-سرکار خانم خدیجه دانش

60- سید حسین اتحادی

61- مرتضی نظر نژاد

62- هادی شیر محمدی

63- جواد حمید زاده

64- عباس ظفری شادینه

65- عبدالرضا شریعتی

66- محمد رضا حاجی زاده

67- محمد فضائلی

68- دکترسید مهدی  پرهیزگار

69- ابراهیم حیدری

70- بهرام نکاحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار